20 cze 2015

happy b-day cvte olga!


Hejka kochani! W ostatni czwartek (18 czerwca) minął rok odkąd mam bloga. Powiem Wam, że sama nie wierzę, że aż tak długo wytrzymałam z blogiem. Zazwyczaj gdy jakiegoś zakładałam moje blogowanie kończyło się po miesiącu, dwóch. Tego założyłam w sumie spontanicznie. Siedziałam przed laptopem i w sumie stwierdziłam, że to jest całkiem dobry pomysł. Tak powstała Cvte Olga. Nazwa nawet nie pamiętam już jak powstała. Chciałam coś krótkiego, chwytliwego i wymyśliłam właśnie taką. Przeglądając posty sprzed roku, zauważyłam, że zmienił się i mój styl pisania i zdjęcia. Początkowo pomysły na posty przychodziły mi dosyć ciężko, a teraz inspiracje przychodzą mi znikąd. Zaczęłam się rozwijać w fotografii, jak i zaczęłam w jakimś stopniu rozumieć kody CSS. Blog sprawił, że zaczęłam być bardziej w siebie wierzyć, jak i stałam się w jakimś stopniu bardziej pewna. Nie zwracam już jakoś uwagi na złośliwe komentarze, umiem je przyjąć i ewentualnie coś poprawić. Chciałabym podziękować moim 124 obserwatorom, oraz wszystkim innym, którzy w jakimś stopniu sprawili, że na moim liczniku pojawiło się ponad 20 tysięcy wyświetleń. Tak naprawdę blogowi zawdzięczam bardzo dużo i w ogóle nie żałuję tego, że go założyłam, wręcz przeciwnie jestem z siebie dumna, że go założyłam!








(t-shirt - zara, spodnie - cubus, torebka - zalando even&odd, buty - vans, bransoletka - tu, okulary przeciwsłoneczne - tu)

Podobają Wam się zdjęcia?

55 komentarzy:

  1. gratuluję pierwszej rocznicy!
    Obserwujemy? <3
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje 1 rocznicy od założenia bloga ! Ja swoją obchodziłam w maju. Tak więc życzę Ci powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Nice photos !
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, bardzo ładnie na nich wyszłaś. No i gratulacje! Obyś była w blogosferze jak najdłużej!
    Pozdrawiam i zapraszam: thecrypticalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Gratuluję rocznicy! To świetna okazja do świętowania. Oby kolejne lata Twojej blogowej przygody były jeszcze bardziej owocne! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje roczku, haha :)
    piękne zdjęcia :)

    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps robie równiez szablony blogów na zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia!
    Gratuluję i życzę więcej sukcesów :)

    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! :D
    Zapraszam do mnie! :)
    books-filmsreviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ten czas szybko leci, co? :D
    Gratulacje! :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję rocznicy, piękne zdjęcia :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też się cieszyłem, gdy wytrwałem przez rok, a teraz jest już prawie trzy, więc emocje są coraz większe ;D
    Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. wytrwałości w prowdzeniu bloga
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem pod wrażeniem !
    oby tak dalej :)
    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulację! :)
    Trzymaj tak dalej! :D
    Piękne zdjęcia :*
    https://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zdjęcia, ale niektóre wydają mi się nieostre :) ja mam z tym cały czas problem :(

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    byAjina
    KILK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, ze już rok wytrwałaś ! Życzę kolejnych sukcesów! :)

    Pozdrawiam!
    ♦ dream-destinationn.blogspot.com - Klik! ♦

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje roku, oby tak dalej ;*
    Zapraszam do siebie --> http://nyciak.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia!
    Dużo wytrwałości i pomysłowości w kolejnym roku :*
    http://misswerka.blogspot.com/2015/06/siedzac-dzisiaj-cay-dzien-w-domu-juz.html

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie w kwietniu minął rok i też jestem szczęśliwa, że podjęłam decyzję o założeniu bloga. Mam nadzieję, że Twój blog będzie się prężnie rozwijał :* Przed nami wakacje, więc będzie mnóstwo czasu na zadbanie o niego!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. mi już nie dużo brakuje do roku :) życze dalszej wytrwałości :)
    Chciałabym zaprosić Cię na konkurs, w którym do wygrania jest 420 zł w sklepie Sheinside
    http://jtere.blogspot.com/2015/06/giveaway-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, gratuluję 124 obserwatorów! I oczywiście gratki za rok blogowania! :)
    Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulujemy! Świetny blog:)
    Obserwujemy i liczymy na to samo:

    http://byweroniurki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ładne zdjęcia jak i stylizacja!
    zapraszam do mnie http://jestemdi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepsze! Gratulacje! Na następny rok życzę Ci wytrwałości oraz mnóstwa inspiracji do tworzenia nowych postów :) Mam nadzieję, że ja również za rok będę mogła takowym się pochwalić! Pzdr x

    P.S. Zapraszam bardzo serdecznie na http://angegar-blog.blogspot.com/ - na blogu łączę tematykę sportu oraz mody, tak więc nie zabraknie stylizacji, motywacji do ćwiczeń, comiesięcznych podsumowań moich efektów, postów na temat diety, przepisów, podróży! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluje wytrwalosci :) I trzymam kciuki za nastepny rok. A zdjecia super, jak zwykle wszystko <3

    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Następne lata będą jeszcze lepsze! Gratuluję! :)


    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, gratuluję takiego osiągnięcia! Życzę dalszych sukcesów! :)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję!:*
    Śliczna stylizacja!*o*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluje roku na blogosferze!;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluje roku na blogu <3 Zdjecia cudne! :)

    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję!!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  32. Życzę kolejnych roków:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcia, gratuluję i liczę, że będziesz się rozwijać przez kolejne lata!
    http://flawless-space.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Zakochałam się w torbie *.*
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog!).
    Napisz jak kliknęłaś w te banner w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------
    Dzięki!! ¦

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne zdjęcia !Pozdrawiam i obserwuję :)
    modamuzykaija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. swietny wpis, a zdjęcia- cudownee, jestes przesliczna dziewczyną

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję, rok to już mnóstwo czasu, widać, że bardzo ci zależy i angażujesz się w to co robisz!
    Mam nadzieję, że mi również uda się osiągnąć taki sukces.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. No to gratki! ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. gratulacje! :)
    śliczny look

    http://klauuuudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję kochana.. Życzę aby tych roków było jak najwięcej :) Śliczne zdjęcia :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulacje :) życzę Ci duzo szczęścia i wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga <3
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  43. GRATULUJĘ! ROK WSPANIAŁEJ PRACY :)
    UDANYCH WAKACJI!!!
    *********************************************************************************************************************************
    ZAPRASZAM - NOWY! TAK JAK OBIECAŁAM, TROCHĘ PRZEMYŚLEŃ.
    ODKRYWAM DEFINICJĘ DEFINICJI ;) SIEBIE!
    ZNALAZŁABYŚ CHWILĘ NA PRZECZYTANIE MOJEJ NOTKI I WYRAŻENIE SWOJEGO ZDANIA NA JEJ TEMAT? BARDZO MI NA TYM ZALEŻY!

    Mój blog - DEFINICJA SIEBIE

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajny blog :)
    Ja zapraszam do mnie. Mam 19 lat, mieszkam w jednym ze skandynawskich krajow, a moj blog jest o...wszystkim! :D Moda, uroda, jedzenie i cala reszta ktora gdzies tam, kiedys mnie zainteresowala.
    daariar.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję! Życzę dalszej wytrwałości w prowadzeniu bloga!
    Lady Geelay

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratulacje! Dalszych sukcesow,
    zapraszam http://byjuuliie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. udanych wakacji
    http://kamiladuszka.blogspot.com/
    zapraszam do mnie i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  49. baardzo ładny wygląd bloga *,*
    Pozdrawiam!
    moj blog: http://alleksandraay.blogspot.com/ skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  50. Życzę kolejnego roku wytrwałości blogiem!
    Zapraszam do mnie :)


    www.theprettywriters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję roku z blogiem :) Mi już niedługo minie dwa lata, jak to szybko leci! Życzę Ci 1000 obserwatorów, zadowolenia z bloga, wielu miłych słów i kilka razy tyle wyświetleń! :) ♥

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥