1 lip 2015

holidays & new friend


Hejka Wam! Dawno nie było tu posta takiego typowo lifestyle, czyli typu co u mnie itd. Jako, że nie miałam pomysłu na nic tematycznego postanowiłam po prostu napisać co się ostatnio u mnie działo. W ostatni czwartek czerwca, czyli 25, zostałam absolwentką gimnazjum. Pożegnanie było dla mnie trochę ciężkie, tym bardziej, że z niektórymi osobami z mojej byłej już klasy, znałam się od przedszkola, a w murach szkoły spędziłam, aż 9 lat, jako, że jest to zespół szkół. Nie będę kłamać, że na pożegnaniu się nie płakałam, bo się popłakałam, ale no mówi się trudno. Z dużą ilością znajomych na następny dzień zawieźliśmy już papiery do szkół średnich, teraz tylko byle do piątku i dowiedzieć się czy się dostaliśmy. Krótko mówiąc lekki stres, ale potem już mogę zacząć w pełni wakacje, a te w tym roku zapowiadają się dosyć fajnie. W sierpniu wyjeżdżam do Bułgarii, więc na pewno pojawią się jakieś posty stamtąd. Postaram się też robić więcej sesji, ale nie obiecuje tego sobie, bo to nie zależy tylko ode mnie, ale mam dużo planów na nie, więc może coś wyjdzie. Myślmy pozytywnie! W ostatnią sobotę stałam się również posiadaczką szczeniaczka, kundelka. Psiak jest mega świetny, co prawda jest lekkim smykiem, ale jest to do zniesienia. Wabi się Ozzy. Możecie go zobaczyć na zdjęciach poniżej, bo zrobiłam mu małą sesje. Już w sobotę obchodzę moje 16 urodziny. W sumie jakoś tego nie czuję od jakiś kilku lat. Widzę, że zmienia się tylko cyferka. Nie czuje jakoś dorastania, co chyba jest dosyć dobre. Jeszcze do końca nie wiem jak je spędzę, ale na pewno ze znajomymi :)







A co słychać u Was? Jakie macie plany na wakacje?

56 komentarzy:

  1. Śliczny piesek^^. Wszystkiego najlepszego z okazji nadchodzących urodzin :*

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziutki piesek *.*
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki słodziak *o*
    http://youngelo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. szczerze to ja nie mogę się doczekać, aż skończę gimnazjum
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja teraz będę szła do drugiej klasy, a u mnie zakończenie było 26- w moje urodziny :) Ładne imię nadałaś temu psiakowi, Ozzy słodko... ja tez mam psa, kundelka. Jeszcze dziś jest dzień psa wiedziałaś?~
    http://pozeracz-ksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję świadectwa! Ty masz urodziny w sobotę, a ja w piątek, haha! :D

    PLF blog <--- ZAPRASZAM! NOWY POST :)
    Lensooon <--- INSTAGRAM :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy szczeniaczek *o*
    Wszystkiego Najlepszego (przed czasem) :D
    Ja na wakacje wyjeżdżam do Paryża, Berlina, Holandii i jakiejś małej miejscowości w Niemczech :]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/
    Poklikasz w linki w poście z dresslink? To dla mnie bardzo ważne ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy prędzej czy później będzie musiał pożegnać się z gimnazjum.
    Gratuluję świadectwa.

    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesliczny piesek! Zapraszam bardzo serdecznie do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ja teraz będę szła do 3 klasy gimnazjum, miłego wyjazdu do Bułgarii :) wow ale śliczny szczeniaczek aw
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, jeśli ci się spodoba zaobserwuj :)
    vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki słodziak ! <3 Udanych wakacji :)
    life-by-katee.blogspot.com zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne swiadectwo :).
    Słodki psiaczek .Mała kuleczka.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie też pożegnianie ze starą klasą było cieżkie, tylko że jakieś 2 lata temu ;D
    Zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze nie musiałam się, na szczęście, żegnać z moją klasą. Zostały mi całe dwa lata w gimnazjum. Na wakacje nie mam jakichś olbrzymich planów. Jadę na obóz pod koniec lipca + może gdzieś z rodzinką. Masz ślicznego pieska! Życzę udanych wakacji, zazdroszczę Bułgarii :)

    Zapraszam! - ♥ Klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety rozstania są nieuniknione, ale w liceum poznasz nowych ludzi :) Jaki śliczny piesek, zakochałam się w nim <3
    zależy mi na twojej wizycie, zapraszam (klik)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju , jaki słodziak! udanego wyjazdu ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w wakacje wyjeżdżam a w sumie się wyprowadzam :) Cudowny szczeniaczek!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wyjeżdżam w wakacje. Cudowny piesek!
    crazyteoparislife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ahhh jaki ten piesek jest przecudny <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale uroczy psiaczek <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję świadectwa z paskiem! Słodki piesek <3 wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. No to przedwczesne Wszystkiego najlepszego!! ;*
    śliczne zdjęcia! :)

    ZAPRASZAM NA WAKACYJNY KONKURS! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję! Mega :_.
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    zAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  24. O jejusiu, jaki piękny jest Ozzy! ♥ Życzę miłego wyjazdu do Bułgarii!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog! Obserwuję kochana. ;)

    __________________________________________
    Zapraszam do mnie: www.minimalistycznie.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki kochany piesek, jejku *o*
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  27. super piesek,gratuluję świadectwa i życzę dalszych sukcesów w następnej klasie!:) http://byjuuliie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. jejku jaki słodki *.*
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny piesek! :) Super post! :)
    Udanych wakacji.
    http://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ale słodki piesek, gratuluje swiadectwa z paskiem polcam bułgarie byłam tam dwa razy ;*
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna notka! Ja jeszcze nie mam jakichś szczególnych planów na wakacje. Obserwuje i zapraszam do siebie http://parajulkanormal.blogspot.com/
    Moje zdjęcia nie są perfekcyjne,ale mam nadzieje że Ci się spodobaja i zostaniesz tam na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny piesek :). Ja pożegnanie, z klasą, będę miała za rok, więc wszystko przede mną :D. Pozdrawiam!

    + Zapraszam do mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  33. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/attack.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też skończyłam gimnazjum :) Planów na wakacje jako takich nie mam, chcę spędzić je spontanicznie i dobrze wypocząć :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie, że są wakacje. Ja nie mam większych planów na nie :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. jaki słodziak ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowny piesek <3 ja nie płkałam, bo wgl mnie tam nie było, niestety zachorowałam :(
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaki słodki psiak! <3 Ja jadę niedługo na wakacje do ciepłych krajów ale jeszcze nie wiem gdzie <3

    Relacja na blogu z koncertu One Direction! Zapraszam <3

    http://veronicas-veronicass.blogspot.com/2015/07/one-direction-concert-in-norway-oslo.html

    OdpowiedzUsuń
  39. To wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ^^ szczeniak słodki, oby nie rozrabiał Wam za bardzo ;) i mam nadzieje, ze spokojnie sie dostałaś
    opowiastki--prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ja urodziny mam dopiero w sierpniu, ale jakoś nie cieszę się na nie tak, jak co rok
    zapraszam Cię na mojego bloga, na te wakacje mam wiele planów związanych z nim, więc będzie tylko lepszy. Za każdy szczery (czyt. dotyczący postu) komentarz, i obserwację odwdzięczam się :))
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  41. Moje papiery takze juz zawiezione :) psiak Ozzy jest przesliczny i slodki! Ja nigdzie nie wyjezdzam, milych wakacji!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Na pewno dostaniesz się do wymarzonego liceum :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Jaki piękny piesek, ja spędzam wakacje w UK :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. ja w tym roku też skończyłam gimnazjum, będę tęsknić za niektórymi osobami, ale cieszę się, że poznam nowych ludzi. stres jest, oj jest.. daj znać czy dostałaś się do tego liceum, do którego chciałaś! ;) śliczny pies ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Jaki słodki i kochany ten psiaczek :)
    Powodzenia w nowej szkole!
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  46. przepiękny piesek :D gdy chodzi o plany na wakacje, to zdecydowanie spontan <3

    http://rassbery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale cudowny piesek ♥
    Mam nadzieję, że uda Ci się robić więcej sesji ;)

    I zapraszam Cię jeszcze na rozdanie, w którym wygrywają aż 3 osoby ;)
    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  48. masz ślicznego pieska ;)
    obserwuje i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Też zostałam w tym roku absolwentką gimnazjum i to samo miałam na zakończeniu co ty.
    Miłych wakacji :)
    Zapraszam mosionek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥