11 lip 2015

point of view


Do napisania tego posta skłonił mnie napis na koszulce. Tak wiem to banalne, czy coś, ale po prostu czasem kupuje takie koszulki, czytam na nich napis i od razu w głowie mam różne przemyślenia. Kiedyś na mojej liście must-haves pojawiły się basic'owe koszulki z Zary i właśnie po zakupie jednej z nich w mojej głowie od razu pojawił się pomysł. Śmieszne jak zwykły biały t-shirt może być inspirujący. Już nie przedłużając, przechodzę do tematu. Każdy z nas ma różny punkt widzenia. Ile ludzi tyle poglądów na różne opinie. Niektórzy zwracają uwagę na najmniejszy szczegół danej sytuacji, przez co stresują się wszystkim, a niektórym ta sama sytuacja może być zupełnie obojętna. Własny punkt widzenia jest rzeczą bardzo ważną. Powinniśmy mieć zdanie na dany temat swoje własne, wyrobione na podstawie życia. To, co inni myślą nie powinno zaburzać waszych myśli. Owszem, nie zabraniam Wam w tym momencie jakoś całkowicie nie patrzeć na zdanie innych, bo ono też jest ważne, w niektórych sytuacjach życiowych, ale jednak warto mieć zawsze swój własny rozum. Ważne jest też, aby swój punkt widzenia kształtować. Nie trzymać się ściśle określonych zasad, jakie panują w waszej głowie. Możecie na przykład, czytając odmienny rodzaj książki czy słuchając innego gatunku muzyki, zmieniać swoje poglądy przykładowo na temat, wcześniej podanych dwóch rzeczy. Może się okazać, że coś, czego byście nigdy nie posłuchali, stanie się waszym ulubieńcem.

Nasz punkt widzenia kształtuje się od już czasu, gdy jesteśmy dziećmi. Z nim dorastamy, sprawiamy, że staje się on dojrzalszy. Normalne jest, że małe dziecko inaczej spojrzy na drogą zabawkę, bo będzie uważać ją za coś, bez czego nie może żyć, a dorosły tę zabawkę będzie uważał za coś kompletnie zbędnego. Jednak niektóre poglądy nie powinny się w nas zmieniać, każdy człowiek powinien mieć je takie same, od dziecka, przez nastolatka, aż po dorosłego. Każda osoba na Ziemi ma obowiązek mieć szacunek do osób starszych, chorych, swoich rodziców, rodziny i przyjaciół. Punkt widzenia na te osoby powinniśmy posiadać jak najlepszy, mimo że oni nie zawsze nas postrzegają tak jak my ich, ale jeśli sami będziemy pokazywać dobro wobec nich, to ono do nas wróci.













t-shirt - zara, spódniczka - reserverd, buty - vans

Chyba jeszcze nigdy nie byłam tak zadowolona ze zdjęć w poście, jestem z nich w stu procentach zadowolona. Liczę na to, że się wam one spodobają, tak jak mi. Do osób, które pod ostatnim postem pytały czy dostałam się tam gdzie chciałam, odpowiadam im tak. Od września będę uczennicą mojego wymarzonego liceum na profilu pol-hist-ang. Możecie również zauważyć, że pojawił się nowy design, nad którym spędziłam kilka godzin. Na koniec mam dla was kolaż, który stylem jest identyczny jak mój z powyższych zdjęć. Jeśli możecie to kliknijcie :)


t-shirt [klik] | spódniczka [klik] | sandałki [klik]

A jaki jest wasz punkt widzenia? Co sądzicie o zdjęciach? Podoba się wam nowy design?

61 komentarzy:

  1. Też czasami do napisania postainspirują mnie rózne nadruki na ubraniach!:)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny blog :)

    Poklikałam i liczę na to samo z Twojej strony u mnie ! :)
    http://immhfashionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hm mój punkt widzenia ? Ja mam swoje zdanie i tylko swoje moje ukochane powiedzenie "nie mów mi jak mam żyć", świetna sesja, mega mi się podoba
    będzie mi miło jeśli zajrzysz :) vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są bardzo ładne :)

    Zapraszam do mnie
    http://mundzia16.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, poklikałam :)
    obserwujemy? zacznij, a się odwdzięczę <3

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przez swój charakter dość często nie mam własnego zdania i w dużym stopniu liczę się ze zdaniem innym, jednak staram się to zmieniać! :)
    Śliczne zdjęcia! :) poklikałam w linki :)

    Jesli możesz poklikaj w linki w tym poście! :) ----->KLIK!
    ZAPRASZAM NA WAKACYJNY KONKURS! :) ----->KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądasz <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz :)
    Może wspólna obserwacja?
    Ja już zaobserwowałam i liczę na uczciwy rewanż :)
    http://beansjolanta-blog.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna spódnica! bardzo ładny zestaw:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są bardzo ładne tak jak i wygląd bloga :)

    http://reeeeadytorun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nadruki na koszulkach są świetną inspiracją!
    Śliczne zdjęcia!
    Mój Blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post i śliczne zdjęcia :-)
    gloriousdolls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wygladasz ;)
    Zapraszam do mnie ;>http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny krajobraz, strasznie podobają mi się zdjęcia z akcentem zboża. Czasami jedno słowo budzi kreatywność i rodzi masę pomysłów. Nie powinniśmy brać wszystkiego do siebie. ♥
    Zapraszamy do nas:
    http://fiind-yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie napisane! Bardzo mi się tu podoba!

    Pozdrawiam <3
    Zapraszam do mnie na giveway z Shein *TUTAJ*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo efektowny outfit :) Też zwracam uwagę na napisy na koszulkach :)
    Pozdrawiam :*
    Nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdanie ma to do tego, że można je zmieniać, i masz do tego pełne prawo, zwłaszcza, że jesteś kobietą.;) Masz racje niektóre rzeczy nie powinny być zmieniane. Ale zdanie na czyjś temat można mieć okropne, bo ten ktoś jest na prawdę wobec nas nie miły, tyczy się to również osób bardzo bliskich, ale szacunek do drugiego człowieka trzeba mieć zawsze.
    Pozdrawiam Randaksela

    Pudełko w piwnicy
    Zorza poranna

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog ;*
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post! Mam takie samo zdanie :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Każdy ma swój punkt widzenia na różne sprawy, fajne zdjęcia ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zdjęcia. Mądrze napisany post ;)
    Jak masz ochotę: http://prossteslowa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Racja! ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie przegląda się blogi, które poruszają takie tematy, a nie tylko pokazują świat z tej dobrej strony. Takie wpisy się ceni i czyta z przyjemnością. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://emisi4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę że nie tylko ja w ten sposób wybieram koszulki, musi mieć to dla mnie pewnego rodzaju znaczenie, a nie pusty przekaz :) Każdy człowiek może mieć różny punkt widzenia i to jest w pewien sposób interesujące, czasami już od urodzenia jest nam coś wpajane, a czasami z czasem samemu odkrywamy jakie powinniśmy mieć zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nowy design, tak samo jak zdjęcia- cudny!

    Pozdrawiamy cieplutko
    Twins Life (klik) <-- duże zmiany u nas♡

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia, koszulka bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  27. Czasami jednak warto jest posłuchać kogoś mądrzejszego ;)
    Mnie również podobają się zdjęcia ;)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  28. popieram. Fajnie, że o tym napisałaś. A co do koszulki- widzę, że nie tylko ja kupuje cos co ma fajny przekaz a nie bezwartosciowy napis- piekne zdjecia:)

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia, a koszulka bardzo ładna. Niby taka zwykła, a jednak:)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Post mądrze napisany. Mnie napisy na koszulkach również skłaniają do refleksji.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie skłonić do przemyśleń może naprawdę wiele czynników - przez ludzi, po koszulki czy chmury. Świetnie wyglądasz w tej koszulce :)

    KLIK <-- Mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. zawsze kieruję się tym, że dobro, które przekazuję dalej do mnie wróci i naprawdę się to sprawdza! :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  33. Dokładnie! Dobro zawsze wraca :) A swoją drogą nie jesteś jedyna, która znajduję inspiracje nawet w ubraniach!

    Minimalistyczny- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. design cudowny, a post mega przemyślany i dopracowany! Zgadzam się z tobą- ile osób tyle sposobów widzenia!

    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  36. Hahhahaha! Zaczynam czytać i nie mogę uwierzyć, bo mnie też do nowego wpisu zainspirowała koszulka( mojego taty). Tak wiem to głupio brzmi, ale ja cie rozumiem!
    Śliczne zdjęcia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne zdjęcia :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo mądrze napisany post! Świetny jest ten t-shirt ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdjęcia bardzo ładne,design też :)
    Bardzo podoba mi się twój blog <3
    Wspólna obserwacja ?
    U mnie nowy wakacyjny post,serdecznie zapraszam :D
    Mój blog-KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zdjęcia ;^
    http://claudiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo mądry post i genialne zdjęcia :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Czasem najprostsze rzeczy są największą inspiracją :D
    Zajrzysz również do mnie? Jestem początkująca. :)
    zapraszam na mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ważny jest własny punkt widzenia. Śliczne zdjęcia :) Pozdrawiam i zapraszam ♡
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  44. Każdy ma swój punkt widzenia, inne spojrzenie na świat, ale mimo to zasługuje na zrozumienie i szacunek. :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny post, doskonale wszystko ujęłaś! Ostatnie zdanie wielki +

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam takie koszulki! Mam kilka, ale nie z Zary tylko z Pull&Bear <3

    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam takie samo zdanie jak ty :) poklikałam, a zdjęcia są śliczne :)
    mój blog - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny post, zgadzam się z Tobą. Każdy powinien mieć swoje zdanie, swój punkt widzenia. Każdy powinien zawsze umieć za siebie odpowiedzieć :)
    Super zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zdjęcia wyszły cudowne! Mają w sobie ukrytą magię!! :)
    Poklikałam w linki :)
    Zapraszam do siebie na mini rozdanie i prosiłabym o poklikanie w linki a za wszystko sie odwdzięczę :*
    seecreetivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Zawsze mnie zastanawiało czy tylko ja tan patrzę na świat czy gdzieś na świecie jest jeszcze jakaś osoba która myśli tak jak ja :) Bardzo inspirujący post, daje do myślenia.

    http://sometimes-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Mój punkt widzenia na świat również się zmienia, ale w ważniejszych sprawach zostaje taki sam.

    Nowy Post!- Klik!
    Mój post na FAMFY!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne ubrania ♡ Niby takie proste i banalne a jednak dają wspaniały efekt. Czasami miałam też inspiracje z ubrań, cytatów albo filmów. To dla nas inspiracje a czasami przemiślanami.

    http://wika-and-tika.blogspot.com/ ⇦Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥