21 lip 2015

hi mountains


Od dziesięciu dni nic tu się nie pojawiło, a wszystko spowodowane było moim wyjazdem w góry. Jak zwykle byłam tam rekreacyjnie, u rodziny. Nie miałam okazji pochodzić po górach, ale jednak nie żałuję nic. I tak spędziłam tam świetny czas. Przechadzając się tam miastem, można było zauważyć mnóstwo turystów, zobaczyć różnorodność ludzi. Niektórzy wybierali się w góry, bądź z nich wracali. Poruszali się rowerami, bądź pieszo. W takich turystycznych miejscowościach naprawdę nie można się nudzić, Zawsze znajdą się jakieś atrakcje, jak choćby spacery i podziwianie widoków. Oczywiście miasto jest też pełne kawiarni, restauracji i sklepów z pamiątkami. Strasznie żałuje, że przy spacerach na miasto nie brałam ze sobą aparatu, bo moje zdjęcia stamtąd miałby w sobie jeszcze więcej uroku niż widoki, które mogłam podziwiać. Na szczęście nic nie jest stracone, bo prawdopodobnie wybieram się jeszcze w tamte strony pod koniec sierpnia, więc tym razem aparatu na miasto zabrać nie zapomnę. Kocham magię miast turystycznych, gdzie nikt się nie śpieszy, wszyscy robią to na co mają ochotę, uśmiechają się i spędzają czas najlepiej jak mogą. W połączeniu z górami, daje to naprawdę magiczny klimat. Tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami, które udało mi się tam zrobić.










A wy lubicie góry? 

70 komentarzy:

  1. W górach byłam chyba tylko raz, może dwa w życiu i jakoś nigdy za nimi nie przepadałam, ale muszę przyznać, że tam jest pięknie :)
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są cudowne, szczególnie wodospad :)

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia ;)
    *****************************************************************************
    Zapraszam na nowy post o "NIEWYMARZONYCH MARZENIACH"
    Mój blog-DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja szczególnie nie przepadam za górami. Ale zdjęcia piękne.
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ją nie lubię miast turystycznych, za to uwielbiam góry.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia :)


    http://minionkowyswiat.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia.Kocham góry:)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie miałam okazji być w górach. Te zdjęcia jeszcze bardziej motywują mnie do tego, by tam pojechać:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! Ja uwielbiam góry, choć i tak wolę morze ;))

    Pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczne zdjęcia *.*
    Ja uwielbiam góry, choć nie mam zbyt często okazji,żeby tam jeździć :/
    zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia!

    Pozdrowionka ^^
    Zapraszam na konkurs! KONKURS |KLIK|
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak pięknie, jeszcze nie byłam w górach, ale już niedługo uda mi się je zobaczyć. :D

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekne zdj! Od razu zaobserwowalam:)
    http://nataliahalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne zdjecia! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. JEZU jak pięknie !
    w wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://lilascarf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog ! :D + OBSERWUJĘ i zapraszamm
    http://olaabo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne widoki! <3
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam góry, piekne widoki :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja góry uwielbiam! Chciałabym jeszcze w te wakacje pojechać w tamte rejony :) W wolnej chwili zapraszam do mnie, dopiero zaczynam! Zachęcam do obserwacji i komentowania, a na pewno się odwdzięczę: Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Woah, super zdjęcia! Pięknie. Ale nie tylko zdjęcia mnie zauroczyły, masz bardzo fajny, lekki sposób pisania. Zazdroszczę, mi to zupełnie nie wychodzi, ale bloga mi się zachciało haha :(

    ninazsensem klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne miejsce!

    Zapraszam na mojego bloga pearandtear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam te dni kiedy bywam w górach. Cudowne powietrze, piękne widoki i niezapomniane chwile :)

    Całuję i zapraszam na mojego bloga :),
    www.FASHIONCAROLINNA.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Góry to piękne miejsce :) Już dawno nie odwiedzałam południa, z chęcią bym to zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jejku jakie piękne widoki
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, że spędziłaś tyle czasu w górach i fajnie, że jeszcze tam powrócisz w te wakacje. Góry są niesamowite! Świetne zdjęcia Ci wyszły :)
    sotiens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mieszkam w górach i wole je sto razy bardziej od morza <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne zdjecia, ja uwielbiam chodzić po górach!

    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale ślicznie, osobiście w górach bywam, ale w polskich niestety nigdy nie widziałam.
    Zapraszam na nowy post na blogu (klik)

    OdpowiedzUsuń
  29. W sierpniu jadę <3 Byłam tylko raz, na wycieczce, ale góry są piękne!

    Zapraszam na nowy przepis
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  30. nigdy nie byłam w górach :(
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com / zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham góry i to uczucie, gdy już jestem na szczycie! Masz ciekawy styl pisania postów, który bardzo mi odpowiada. Miło mi się czytało. Dodatkowo wystrój bloga jest bardzo przytulny i zachęca do częstego odwiedzania.
    Zyskałaś nową obserwatorkę - zostaję u Ciebie na dłużej!
    WIELKIE ROZDANIE – SERDECZNIE ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  32. ja nie przepadam za górami bo praktycznie mieszkam blisko koło gór i mogę w każdej chwili na nie pójść,wole morze ale tak już jest jak mieszkasz w górach wolisz morze

    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. kocham góry i jeżdżę tam praktycznie co dwa lata:)
    mogłabym liczyć na wejście w banner dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jej cudowne zdjęcia ;)
    Szkoda, że nie chodziłaś po górach, ale cieszę się, że dobrze spędziłaś czas z rodziną ;)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeszcze nigdy nie byłam w Polskich górach. Koniecznie będę musiała kiedyś tam wyjechać :)
    Przepiękne widoki! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK!

    KONKURS URODZINOWY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam góry i mam nadzieje, że wktórce je odwiedzę :

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam góry :) mieszkam nawet w takiej górskiej okolicy :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  38. piękne miejsce :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo lubię nasze polskie góry! :) Jeżdżę w nie praktycznie co roku.

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  40. góry to miejsce do którego bardzo często wracam, a przynajmniej bardzo bym chciała. Piękne zdjęcia,
    całusy, hiwhitechocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam góry. O każdej porze roku mają inny urok i warto je odwiedzić. Najbardziej jednak kocham wycieczki w góry w zimę - niepowtarzalna atmosfera. Piękne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne zdjęcia ♡♥♡
    Jabym chciała zwiedzić góry, to podobno super sprawa :D

    http://wika-and-tika.blogspot.com/ ⇦Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowny post! :) Tak trzymać :D

    Zapraszam na mojego bloga! Dopiero zaczynam:) może wspólna obs? daj znać u mnie :*

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  44. Warto zrobić sobie przerwę od bloga, czy internetu na rzecz tak fajnego wyjazdu. Jestem fanką wyjazdów na południe Polski, góry są przepiękne. Nad morze jeżdżę bardzo rzadko, jednak góry to miejsce które kocham odwiedzać :) przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubię krajobraz gór ale nie lubie chodzić po górach haha
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja osobiście uwielbiam góry i przyznam, że wolę je od morza.
    Zdjęcia są cudne, a szczególnie te z wodospadem *.*
    Obserwuję ♥
    Mój blog- Klik

    OdpowiedzUsuń
  47. jejku jakie piękne zdjęcia, kocham góry! *.*
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja kocham góry, wolę jechać na południe Polski niż gdziekolwiek indziej nad morze :D ten klimat w turystycznych miejscowościach jest urzekający.
    Prześliczne zdjęcia!

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  49. Jakość zdjęć jest no po prostu idealna*-* "magia miast turystycznych" doskonale wiem o czym mówisz, wreszcie można zwolnić i nacieszyć się wszystkim co nas otacza:)

    Zapraszamy do nas:)) http://alohakm14.blogspot.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  50. Chciałabym mieszkać w górach

    Buziaki
    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne zdjęcia, piękne widoki... :)

    Pozdrawiam,
    http://innym-spojrzeniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. ja lubię wysokie, skliste góry :)
    super widoki :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczne zdjęcia <3
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Góry są cudowne, też się tam wybieram w tym roku :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Góry to miejsce w którym kocham spędzać wakacje :) Mimo, iż mieszkam blisko morza to zawsze znajduję czas na długą podróż na południe Polski i wspinaczkę górską, która wycisza i pozwala zebrać myśli. Tm zawsze można wpaść na ciekawy pomysł i kolejnego posta :)
    Pozdrawiam, http://pallmathesecond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Kocham góry bardziej, niż morze :3 Piękne widoki i ten taki klimat, chciałabym mieszkać gdzieś w pobliżu gór <3
    Super zdjecia!

    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Jejku zazdroszczę wyjazdu w góry, przepięknie tam jest! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  58. Góry mają w sobie taki nieziemski klimat! Uwielbiam je odwiedzać :)
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Chciałabym kiedyś pojechać w góry.
    Piękne widoki.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Uwielbiam góry! Najpiękniejsze widoki na świecie <3

    amelia-bloog.blogspot.com
    Zapraszam też na KONKURS! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja rzadko bywam w górach. Bardziej ciągnie mnie do morza, ale kiedy już bywam na południu Polski, to w 100% wykorzystuje spędzone tam chwile :)

    KLIK <-- Mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękne zdjęcia <3 Też bardzo lubię góry:)
    Może obs za obs ? Ja już i jakbyś mogła to zrób to samo:)

    Zapraszam do mnie ----> http://ola-banaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Jakie śliczne zdjęcia jejku! Szkoda, że nie pochodziłaś po górach. Według mnie to właśnie pozwala prawdziwie tam wypocząć :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Góry cudowne miejsce, tak samo jak zdjęcia <3
    http://nowickaidczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. fajne zdjęcia ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥