1 sie 2016

warsaw on my phone


Ostatnio miałam okazję zawitać do Warszawy. Wyjazd był tak spontaniczny, że nawet nie pomyślałam o zabraniu ze sobą aparatu. Jednak mimo to, robiłam dużo zdjęć telefonem. Gdy je przejrzałam, stwierdziłam, że mogę Wam je pokazać.  Wydaje się niemożliwym zwiedzenia kilku najważniejszych punktów Warszawy w 4 godziny, jednak ja powiem, że jest to możliwe, ponieważ ja tego tego dokonałam. Po krótkim błądzeniu, jeździe w kółko (dzięki, której udało się zobaczyć Stadion Narodowy z bliska haha), trafiliśmy pod Zamek Królewski. Tam również krótki spacer po starówce, zdjęcia, a następnie czas na centrum. Tam głównym punktem był Pałac Kultury i Nauki, wjechaliśmy na górę na taras widokowy, a w widokach, które stamtąd widziałam, można powiedzieć, że się zakochałam. Po tym, przyszedł czas na małe zakupy i posiłek w Złotych Tarasach. Nie myślałam, że to centrum handlowe jest, aż tak ogromne, a na pewno większe od częstochowskiej Galerii Jurajskiej. W tym dniu udało mi się również zobaczyć małą część Łazienek Królewskich z Pałacem na Wodzie, a następnie udaliśmy się do domu.

Ta mała wycieczka do Warszawy, była moją pierwszą wizytą w stolicy. Nigdy wcześniej nie miałam okazji do niej zawitać. Myślę, że na jednej nie poprzestanę, bo jest jeszcze kilka miejsc, które z wielką chęcią bym zobaczyła, a na które brakło czasu. Udało mi się poczuć klimat wielkiego miasta, stojąc w korkach, przepychając się na światłach i widząc ludzi w biegu. Spodobało mi się to, taka odskocznia od mojego codziennego życia, a spontaniczny wyjazd to coś, co z pewnością powtórzę.







-------------------------------

Ostatnio napisał do mnie sklep Banggood z ofertą współpracy. Postanowiłam się zgodzić, gdyż bardzo spodobał mi się asortyment. Można tam znaleźć rzeczy od ubrań, po elektronikę. Przygotowałam dla Was krótką wishlistę, a parę produktów może uda się Wam zobaczyć u mnie ponownie. Wybrałam te rzeczy, ponieważ są one rzeczami, o których marzę długo, a które ciężko mi dostać. Mam nadzieję, że się Wam podobają.


pomadka - TU | zegarek - TU | pędzle - TU


Mieliście okazję być w Warszawie? Podobało Wam się?

21 komentarzy:

  1. Mnie Warszawa sie nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Warszawa jest świetna ! Ma tyle super miejsc do odkrycia <3 Extra fotki !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne widoki <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam w Warszawie rok temu, jednak jedynie na stadionie narodowym, ale zamierzam tam wrócić i zobaczyć więcej. Cieszę się, że twoja wycieczka się udała, a pomimo, że zapomniałaś wziąć aparatu to zdjęcia są naprawdę dobrej jakości :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia przede wszystkim i zamierzam cię od teraz czytać cały czas !

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, ja uwielbiam jeździć do naszej stolicy.

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)
    theluckyooone

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę wyjazdu. Chciałabym jeszcze odwiedzić Warszawę ale dosyć daleko mieszkam :(
    Mój blog - klikkk

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, super mają jakość mimo tego, że są z telefonu!
    Ja uwielbiam naszą stolicę, byłam w niej raz, ale chcę jak najszybciej pojechać do niej kolejny raz! :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mieszkam w Wawie ale rzadko ją zwiedzam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. W stolicy byłam kilka razy ale to dawno, na wycieczkach szkolnych. Teraz mam zamiar wybrać się tam z rodziną, bo to miasto jest naprawdę ładne i jest dużo ciekawych rzeczy do obejrzenia :) Śliczne zdjęcia, mimo tego, że wykonano je telefonem ;)
    Pozdrawiam i obserwuje!
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam już w Warszawie dużo razy i te miejsce nigdy mi się chyba nie znudzi!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia Warszawy ;')
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Na początku lipca byłam w Warszawie ;3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja byłam mnóstwo razy w Warszawie. Według mnie to naprawdę piękne miasto! <3
    A najbardziej uwielbiam sklepy na Nowym Mieście w Warszawie.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakość zdjęć powala. Wyglądają super *_* Warszawa to jedno z moich ulubionych miast :)

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, ze mogłaś pierwszy raz zawitać w Warszawie. Ja byłam rownież raz, ale zbyt mało zwiedziłam ;/ Szkoda, bo to piękne miasto♥

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM-klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia są naprawdę dobrej jakości! Świetnie wyglądają.Ja w Warszawie byłam już z kilkadziesiąt razy, a i tak zawsze miło te wyjazdy wspominam.

    http:/sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia :)
    Warszawa jest cudowna ♥
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Warszawa jest cudowna! Chyba jedyne miejsce na ziemi za którym tak strasznie tęsknie!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥