25 lip 2016

importance of dreams

Najbardziej ulotny moment, to najpiękniejszy sen.

Sny. Miewa je każdy, nie każdy je pamięta. Bywają dziwne, straszne, zagmatwane czy też komiczne. Jednak każdy z nich ma znaczenie mniejsze lub większe. Pewnie się zastanawiacie, skąd u mnie w ogóle pomysł, żeby pisać post o czymś takim. Ostatnio sama miewam dziwne sny, które ani trochę nie trzymają się kupy. Postanowiłam sprawdzać ich znaczenie w sennikach i ku mojemu zdziwieniu ich znaczenie było całkowicie odwrotne od naszych wyobrażeń. Przykładowo wchodzenie na wieżę, pokazuje nam, ze czeka nas wielkie powodzenie. Według mnie, każdy sen ma ukryte jakieś głębsze znaczenie. Nawet jeśli jest to spełnienie naszego marzenia, to wcale nie musi pokazywać tego, że ono się spełni. Jednak bywa i tak, że sny mogą pokazywać co się wydarzy. 

Najpiękniejszy sen, może być dla nas czymś co sprawi, że uśmiech nie zejdzie nam z twarzy przez najbliższy tydzień, a najgorsze koszmary mogą sprawić, że będziemy bali się zgasić światła do snu. Myślę, że sny, które chcą nam dużo przekazać, zostają w naszej pamięci, abyśmy je analizowali, zastanawiali się nad ich znaczeniem i starali się w nie wierzyć, szczególnie jeśli chcą nas przed czymś ostrzec. Te głupie, które są po prostu wymysłem naszej wyobraźni, uciekają z pamięci i nie mówią nam nic. Może i nie powinniśmy wierzyć, w każde słowo, które jest zapisane w senniku, powinniśmy podchodzić do niektórych z dystansem, ale jeśli jakiś naprawdę będzie zaprzątać nam głowę, to myślę, że sprawdzenie jego znaczenia może nam dużo pomóc.





koszula i top - h&m, szorty - bershka, czapka - allegro, buty - converse

Od pobytu w Chorwacji trochę minął prawie miesiąc. Dziś ostatni post ze zdjęciami stamtąd. Powiem wam, że walka z tymi zdjęciami była duża. Począwszy od pory dnia, do obrabiania ich i pozbywania się szumów. Ale jak widzicie udało mi się to w jakimś stopniu okiełznać i myślę, że się wam podobają. 

Sprawdzacie senniki? Miewacie dziwne sny?

30 komentarzy:

  1. Ja czasami mam dziwne sny i zdarza mi się sprawdzać co one mogą oznaczać :) Ładne zdjęcia :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedys troche sprawdzałam sny w senniku, ale juz sie w to nie bawie. wiem,ze jak sie czlowiek obudzi i spojrzy w okno to zapomina sen i racja...sie sprawdza to :P .

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie każdy sny pamięta a podobno zdarzają się one codziennie. CHociaż chyba każdy ma te "dziwne" sny. To normalne :D Śliczne zdjęcia, musiało być super w Chorwacji!♥

    Buziaki xx♥zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia :D oby tak dalej ;) zapraszam http://adusskax3.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne miejsce ;) super zdjęcia ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! Post tez super, no coz... Zostaje na dluzej ^^ !
    Everything and nothing (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia :) i stylówka jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj czasem sen może strasznie przerazić, a czasem chcemy by był on rzeczywistością ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zawszse jak mi się sni coś, co ma jakiś symbol to sprawdzam to w senniku/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam czasami takie dziwne sny , że nie wiem hahah ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są spektakularne praca nad nimi na pewno nie poszła na marne
    Pozdrawiam
    Www.szerily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzadko kiedy miewam tego typu sny ;/ Śliczne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasem sprawdzam co dany sen oznacza :) Ciekawe zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kiedyś nawet próbowałam osiągnąć "świadomy sen" jednak brakowało mi wytwałości. Masz rację, sny są bardzo ciekawe, czy to koszmary czy spełnienia marzeń. Muszę poszukać jakiś znaczeń snów, bo to interesujący temat ;)
    Zdjęcia były robione w Drveniku? :D

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. mega outfit! :O i ta czapa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wierzę zbytnio w sny... Zazwyczaj w ogóle nie wiem, co mi się śniło :P Ostatnio np śniło mi się, że Voldemort wszedł do mojego mieszkania i chciał mnie zabić. Tak o :D
    http://moniicza-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakiś czas temu miałam dość ciężki i niezbyt przyjemny okres w moim życiu i właśnie wtedy miałam takie dziwne sny. Sprawdzałam ich znaczenie w senniku i okazało się że idealnie pasują do mojej sytuacji.
    Ja czasami też miewam prorocze sny, no i trochę się tego boję :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia ♥


    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim zdaniem sny mogą być interpretowane na różne sposoby, ważne żeby za bardzo się tym nie przejmować co pisze w senniku i co sami wywnioskujemy. Świetne zdjęcia
    clvdx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jedni twierdzą, że sny mają nam coś przekazać, a inni mówią, że to totalna głupota. Zgadzam się z obiema grupami. Są sny, które mają na celu coś przekazać, ale są też takie, którymi nie powinniśmy się przejmować. A co do znaczenia to często słyszałam, że jeśli przyśni Ci się coś dobrego to w realnym życiu będzie źle i na odwrót. Nie wiem ile w tym prawdy, bo mimo tego, że staram się jakoś analizować to, co mi się sni, to akurat na to zapominam zwrócić uwagę. :D Trzeba też pamiętać, żeby nie zatracić się w tym wszystikm i nie zwariować. :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Sny to tylko wytwory podświadomości złożone z rzeczy, o których myśleliśmy/widzieliśmy. Osobiście nie wierzę, że znaczą cokolwiek.

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Twojego bloga , super zdjęcia !
    oby tak dalej

    http://kaarollkaa.blogspot.com/2016/07/all-white.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Czasami w snach można podróżować, nie trzeba wstawać z łóżka i można zwiedzać bez wydawania pieniędzy;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja często sprawdzam swoje sny w senniku ! Śliczne zdjątka <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. mi akurat się dużo śni i nie zawsze są to ciekawe sny :/
    zapraszam do mnie :)
    xycjpc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne zdjęcia :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Byłabym bardo wdzięczna :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/07/off-shoulder-top-and-backpack.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Na szczęście rzadko miewam dziwne sny, ale nawet jeśli to staram się nie myśleć, co mi się śniło, a tym bardziej unikam senników.
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥