18 lip 2016

hello croatia 2 | duba & sućuraj


Już we wcześniejszym poście pokazywałam zdjęcia z Chorwacji, oraz pisałam o tym jak bardzo mi się w niej podobało. Dziś kolejny post właśnie z tego miejsca. Tym razem pokaże Wam zdjęcia z rejsu statkiem, który był jedną z wycieczek na obozie. Odwiedziliśmy w tym czasie dwie miejscowości na dwóch różnych wyspach. Pierwszą z nich była Duba Peljeska. Była to miejscowość cicha z plażą, jednym barem przy niej, oraz piękną droga nad morzem. Z Drveniku płynęliśmy trochę ponad godzinę. Widoki naprawdę zapierały dech w piersiach. Mieliśmy tam czas wolny na plażowanie i małe zwiedzanie. Podobało mi się tam, lecz jednak było tam trochę za cicho. Po czasie spędzonym na pierwszej wyspie, udaliśmy się z powrotem na statek, gdzie dostaliśmy posiłek i popłynęliśmy na wyspę Hvar, do miasta Sucuraj. Tam również mieliśmy trochę czasu wolnego, lecz duża część z nas, miała dość upału i przesiedziała cały czas w tamtejszych kawiarenkach. W drodze powrotnej do Drvenik była możliwość skakania ze statku na otwartym morzu, i tu uwaga mam dla Was ciekawą historię. Czas jaki był poświęcony na skakanie to 10 minut. Ja, jak to ja bałam się i mówiłam sobie, że nie skoczę, ale po przekonywaniu mnie zdecydowałam się. Zaczęłam szybko się rozbierać z ubrań, gdy nagle zaczęła mi lecieć krew z nosa. Obsługa statku kazała już wchodzić ludziom z wody na statek, lecz ja powiedziałam do siebie, że raz się żyje i skoczyłam. Nie żałuje. Byłam ostatnią osobą, która skoczyła ze statku. Gdy wychodziłam wszyscy mówili mi, że leci mi krew z nosa, o czym dobrze wiedziałam. Jakaś pani dała mi chusteczki, panika, bo leci mi krew z nosa, a ja śmiałam się z tego co zrobiłam i żartowałam sama z siebie, dopóki ta krew nie przestała lecieć, tak jak i po tym. Na szczęście cała historia skończyła się szczęśliwie. I tym w sumie zabawnym akcentem, kończę tego posta. Troszkę się rozpisałam, ale liczę, że ktoś to przeczyta. Jeśli wytrwaliście, to koniecznie napiszcie o tym w komentarzu!


















koszula i top - h&m, szorty - bershka, pasek - sinsay, torba - stradivarius

Co myślicie o zdjęciach? Odważylibyście się na taki skok?

26 komentarzy:

  1. Cudne, wakacyjne zdjęcia ;d

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Już kolka razy miałam okazję odwiedzić Chorwację i za każdym razem jestem nią zachwycona, kra idealny na wakacje. :) Śliczne zdjęcia! *o*

    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Chorwacja jest jednym z moich ulubionych miejsc na wakacje:)
    Zapraszam do mnie:

    https://ootdsiusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Nie byłam nigdy w Chorwacji, ale kiedyś na pewno się wybiorę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jej nie wiem czy dałabym rade skoczyć ;)
    chociaż pewnie niesamowite uczucie ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie tam *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Chorwację za to, że są tam w jednym miejsc i góry i morze. Śliczne zdjęcia!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia! Ja w tym roku również wybrałam Chorwację, ale to dopiero we Wrześniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stunning photo! I like your blog))
    Would you like to follow each other? Follow me and I follow you too))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne widoki, ja w tym roku byłam na zakynthos. Równie piękne <3
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam nie raz w Chorwacji i bardzo mi sie tam podoba, są tam naprawde piekne widoki!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne zdjecia <3 a na skok, mysle, ze bym sie odwazyla, lubie wyzwania :D
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. przecudowna woda! zazdrościmy wyjazdu, a my pozdrawiamy Władysławowa heheh!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Chorwacja jest na liscie "must have" krajów do zobaczenia. Bardzo podoba mi się klimat jaki tam panuje.
    Podziwiam za skok, mimo krwi z nosa. Ja bym pewnie zemdlała, bo tak reaguje na krew :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia i widoki !! :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej, cudowne zdjecia *.* Aż zazdroszczę ;*

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem dupa wołowa bojąca się i nie odważyłabym się:)

    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym tam kiedyś pojechać, widoki cudowne :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  19. Chorwacja to piękne miejsce ♥

    Buziaki¦ zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  20. Wytrwałam i podziwiam za odwagę! Ja mimo że kocham wodę - tej głębokiej boje się panicznie!
    Piękne zdjęcia, Chorwacja to moje małe marzenie zaraz po USA, Dubaju i Grecji!:)


    Pozdrawiam,
    Sandra [blog-klik!]

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Piękne widoki!! :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)


    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne miejsce! Cieszę się, że owa krew z nosa Ci nie przeszkodziła:*

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ale tam cudnie!
    podziwiam Cię-ja bym nie skoczyła kiedy mi krew leciałaby z nosa :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również wybieram się na Chorwację, wraz z rodzicami mamy już zarezerwowany domek na wyspie Hvar. Miałam okazję skakać w tamtym roku ze statku, lecz niestety nie odważyłam się :))

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Chorwacja to piękny kraj :) Super widoki, śliczne zdjęcia :* Bardzo chciałabym zwiedzić ten kraj!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥