10 lip 2016

hello croatia 1 | drvenik


Guess who's back! Tak, to ja. Wróciłam do Was po półrocznej nagłej przerwie. Nie chciałam jej, ale wyszło jak zawsze. Brak czasu, nie będę ukrywać, ale oto i powracam z nową energią, którą naładowałam się w Chorwacji, bo z niej właśnie pojawią się zdjęcia w tym poście. W tym roku dosyć wcześnie wybrałam się na obóz. Właściwie nie wiem czym to było spowodowane, chyba po prostu odpowiadał mi termin, jak i miejsce. Już kiedyś chciałam Chorwację odwiedzić, no i pojawiła się idealna okazja. Powiem szczerze, że zakochałam się w niej podobnie jak w Hiszpanii. Miejscowość, w której byłam to Drvenik, oddalona około 30 kilometrów od Makarskiej, czyli jednego z popularniejszych miejscowości wakacyjnych w Chorwacji. Drvenik to rozrywkowych miejscowości nie należał, za to w widoki obfitował. Była to miejscowość dosyć cicha, kilka restauracji, sklepików i plaża oraz hotele. Może to właśnie dlatego tak bardzo mi się ona spodobała, właśnie ze względu na tą cisze, bo jednak pojechałam tam wypocząć od zgiełku i całego stresu związanego ze szkołą. Morze i góry, tuż obok siebie to naprawdę coś co warto zobaczyć, do tego krystalicznie czysta woda, plaża i można wypoczywać. Dziś właśnie pokazuje Wam zdjęcia z tego miasteczka, ale spokojnie, to nie ostatni post z tego pięknego miejsca! Mam jeszcze dwa w zanadrzu. 
















Zdjęć troszkę dużo, ale tak to bywa z postami podróżniczymi czy fotograficznymi. Mam nadzieję, że oddają one choć trochę piękno tego miejsca, w którym byłam.

A wy byliście kiedyś w Chorwacji?

25 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Zazdroszczę podróży:)
    Zapraszam do mnie:
    https://ootdsiusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam: ) ale chciałabym tam kiedyś zawitać 💝
    Piękne widoki 💌💋

    http://twinstyl.blogspot.com/2016/07/czasnabutypl.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. bylam kilka lat temu i w tym roku wybieram sie ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ale tam pięknie! Nie byłam jeszcze w Chorwacji ale chętnie bym się tam wybrała :)
    Piękne zdjęcia!
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tam pięknie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia! W Chorwacji nie byłam, ale z chęcią bym ją odwiedziła ;)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pięknie tam! ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam już ze cztery razy i jeszcze nigdy się nie zawiodłam! Chorwacja to świetne miejsce na wakacje ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia! Chorwacja to jedno z miejsc które muszę odwiedzić ;)

    CREJZZZOOLL.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam w tym samym miejscu co ty :) Pięknie tam jest.


    Zapraszam do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chorwacja jest śliczna! Kiedyś na pewno ją odwiedzę dotychczas, w zeszłym roku byłam w Bułgarii :)
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  12. widać, że jest tam pięknie! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne zdjęcia Chorwacja jest na prawdę piękna <3
    http://xycjpc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia. Osobiście byłam w Chorwacji! :) Zapraszam do siebie. :) http://xooxox.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy pierwszy raz leciałam na wakacje za granicę padło właśnie na Chorwację. Uwielbiam ją, jest tak piękna! i właśnie te najspokojniejsze miejscowości mają najwięcej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Och cudowne zdjęcia, Chorwacja to piękne państwo więc chciałabym tam się wybrać :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowite zdjęcia!


    https://strong-power.blogspot.com/
    Jeśli podoba Ci się blog, zaobserwuj go :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam Chorwację! przecudne zdjęcia :)
    byłam rok temu i w tym roku na końcu lipca znowu wracam, tym razem w inne miejsce, ale na pewno tak samo urocze!
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. super zdjęcia, fajnie że wracać po długiej nieobecności z nową energią :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zdjęcia:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. byłam na Chorwacji kilkanaście razy i kocham to miejsce i czuje się tam jak w domu :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłam w Drveniku 2 lata temu i bardzo mi się podobało, a zwłaszcza na nadmorskiej promenadzie <3
    Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. O jejku, przepiękna jest Chorwacja! Byłam tylko raz, jak miałam zaledwie parę latek, więc z chęcią odwiedziłabym ten kraj raz jeszcze. Nic go nie pamiętam niestety.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety nigdy nie byłam w Chorwacji ale planuję! Przepiękne *-*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Byłam w Chorwacji trzy razy i naprawdę bardzo chętnie pojechałabym tam jeszcze raz. Tam jest przepięknie! Bardzo ciesze się, że w końcu wróciłaś.
    Piękne zdjęcia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)
    theluckyooone

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥