24 sty 2016

find your own motivation

Z ziar­na mo­tywac­ji i cier­pli­wości wy­rośnie kiedyś owoc suk­ce­su i sa­tys­fak­cji. 
Nie dep­cz go, a od­po­wied­nio pielęgnuj. 

U każdego z Nas prędzej czy później nadchodzi ciężki czas, kiedy pojawia się tydzień, gdzie marzycie o dłuższej chwili wytchnienia, bo codziennie jakiś test, kartkówka czy odpowiedź. Taki przyszły tydzień będzie dla mnie. Zacznie się on w poniedziałek sprawdzianem z polskiego, a skończy w piątek kartkówką z geografii. Powiem szczerze, będzie trudno, ale jednak trzeba przeżyć, a potem będzie tylko lepiej (tak przynajmniej myślę). 

W takim okresie naprawdę trudno jest znaleźć motywację do czegokolwiek. Kiedy widzimy coś co nas przytłacza, w moim przypadku jest to nauka, to marzymy, aby mieć to za sobą, a tak naprawdę nawet nie umiemy do tego usiąść i zacząć cokolwiek robić, aby to minęło. W tym wszystkim naprawdę można się zgubić i utracić motywację. Na pewno zdarza się to każdemu z nas, szczególnie jeśli natłok wszystkiego jest ogromny i ciężko znaleźć na cokolwiek innego czas. Wtedy kluczem do wszystkiego jest organizacja i motywacja. Organizacja to trudna rzecz, ale do nauczania. Nawet jeśli nie umiecie zostać zorganizowanymi na jakiś miesiąc czy dłużej, postarajcie chociaż przez ten np. ciężki tydzień zadbać o to. Dzięki temu, nie pogubicie się we wszystkim, znajdziecie chwile wolnego czasu, a kto wie, może tak Wam się to spodoba, że Wasza organizacja zostanie Wam na dłużej. Druga jest motywacja. Ona może nam pomóc ruszyć się i zrobić coś. Jeśli np. czeka na ciebie referat, a obok leży książka do przeczytania, to trzymaj ją obok, niech ona zostanie twoją motywacją, ale i nagrodą, bo po napisaniu go, możesz wziąć się za czytanie. Motywacją powinny być małe nagrody za wykonaną pracę, ale nie tylko. Powinniśmy nie myśleć tylko o materialnych rzeczach, ale np. o tym, że jeśli nasza praca będzie dobrze zrobiona, dostaniemy dobrą ocenę, to naszej twarzy pojawi się uśmiech, chwila radości, która będzie nie materialną rzeczą, która może poprawić nam humor. Motywujcie się wszystkim co się da. Jeśli macie problem z nauką, bo Was nie ciekawi, nie umiecie się nauczyć, zainspirujcie się jakiś ciekawym sposobem na naukę z Tumblra, Pinterestu czy YouTube, a jeśli nie to wymyślcie jakiś ciekawy swój własny. Jeśli nie masz motywacji, aby napisać nowego posta, poczytaj inne, a czasami nawet nie zauważysz kiedy wena przyjdzie sama, a palce będą wodzić po klawiaturze pisząc tekst. Krótko mówiąc waszą motywacją, może być inspiracja. Oczywiście często zwalamy nasz brak motywacji na telefon, na którym siedzimy przy książkach. Sama tak czasami robię. Staram się go wtedy odłożyć, spojrzeć na niego w czasie przerw, a w ten sposób motywacja do nauki sama może przyjść, chociażby z nudy, co też czasami mi się zdarza. Jeśli też Was czeka taki tydzień, to życzę Wam i sobie powodzenia. 




A wy jak się motywujecie? Jesteście zorganizowani?

40 komentarzy:

  1. ja już w kwietniu kończe szkołe bo ucze się w weekendy ! ; )

    a jak nie chce Mi sie czytać lektur to słucham je na youtube ;)
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Motywujące dla mnie jest to, że później jestem z siebie tak mega dumna i taki sam podziw widzę w oczach moich bliskich, a oprócz tego zapisuję wszystko co mam zrobić na tablicy korkowej :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem bardzo zorganizowaną osobą aż mam wrażenie, że czasami za bardzo ! :P
    Taka rada nie wiem czy dobra ale moim zdaniem lepiej się czyta gdy jest więcej akapitów czy wszystko jest pod punktowane :) tak uważam.


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo tak, dlatego mój kalendarz to nieodłączna część mojej organizacji ;) Bez niego ani rusz!!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety ani troche nie jestem zorganizowana, ale z motywacją już coraz lepiej :P
    Życzę powodzenia w tym pracowitym tygodniu ^^
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż dziwne, że motywacja mnie jeszcze nie opuściła, jednak co innego z organizacją. Planuje w najbliższym czasiw końcu kupić kalendarz i planer czy cos takiego. Może to pomoże hah

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi na szczęście właśnie rozpoczęły się ferie i mogę nareszcie nabrać sił na nadchodzące ciężkie tygodnie... A co do nauki ważne jest też znalezienie odpowiedniego sposobu i stawianie sobie celi, bo wtedy wszystko o wiele łatwiej idzie :) Powodzenia w nadchodzącym tygodniu :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jeszcze nie zakupiłam kalendarza lecz muszę

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie motywacją jest to , że mogę przeczytać moją ulubioną książkę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio stracilam motywację :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie wyobrażam sobie, życia bez mojego kalendarza :)
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Motywacja jest najważniejsza ! ;)
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam http://xlivi00.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie kupiłaś taki piękny piórnik ?:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piórnik kupiłąm na allegro, wystarczy wpisać piórnik kokon i są :)

      Usuń
  14. Organizacja jest naprawdę bardzo ważna !:D Super zdjęcia
    ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jestem zbyt zorganizowaną osobą jednak post mega mi się spodobał!
    Zaobserwowałam :*
    http://agata-blog00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Eh ja nie jestem zorganizowana. Całe szczęścia teraz mam ferie, ale na co dzień nienawidzę sprawdzianów. Nie dość, że się stresuję, to jeszcze nie chce mi się uczyć. No, ale jakoś zawsze wychodzę z tego cało. ;)
    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że mimo wszystko ten tydzień nie będzie taki zły! Powodzenia na wszystkich sprawdzianach i kartkówkach :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ferie więc gdzieś mam motywację, haha :D Super zdjęcia, miło się ogląda!

    Obserwuję i zapraszam do siebie:
    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega motywujący wpis! Będę do niego wracać na pewno! :)

    Mój blog-xoxolyy

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazwyczaj staram się być zorganizowana, ale z tym czasami różnie bywa :/ Motywacji szukam w swoich celach, które sobie wyznaczyłam :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja staram zaprzyjaźnić sie z moim organizerem i dopiero potem powiem ci czy jestem zorganizowana :) Ja motywuję się tym, że jak się nauczę to sobie zjem coś dobrego, haha ;)

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> MARTA-ZET.BLOGSPOT.COM - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jak na razie zaczynam ferie, ale przez nie też muszę się zmotywować, żeby zrobić wszystko co planuję :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  23. Należę do osób bardzo zorganizowanych. Często ustalam szczegółowe plany - co do godziny - odnośnie tego, czym w danym dniu się mam zająć i ile czasu powinnam temu poświęcić :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  24. Też stawiam mocno na organizację i korzystam z mojego dużego kalendarza :) Tam zapisuje wszystko dosłownie i właśnie zdałam sobie sprawę, że gdyby ktoś przejrzał ten kalendarz, to znałby 90% mojego życia haha :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie należę do osób o wysokim zorganizowaniu, zdarza mi się o czymś zapomnieć, ale pracuję nad tym! Nawet kupiłam kalendarz na ten rok szkolny, a to już wielki sukces, haha :D
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja może nie jestem zorganizowana, ale mam dużo motywacji i to daje mi wiele możliwości

    >>flawless-space<<

    OdpowiedzUsuń
  27. Z zorganizowaniem u mnie slabo :C

    Zapraszam do mnie i do zaobserwowania :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja staram się być zorganizowana i wszystko planować ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny post i zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie
    http://magda-ola.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja od niedawna zaczęłam się dużo lepiej organizować i planować, żeby starczyło mi czasu na wszystko i powiem szczerze, że to dużo pomogło !!
    Obserwuję i pozdrawiam! :)

    Zapraszam do mnie-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja dopiero idąc do nowej szkoły zaczęłam się lepiej organizować i planować, by mieć też czas na inne rzeczy :D Obserwuję i pozdrawiam :D
    http://juuustdomi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. super post! Bardzo mi się podoba :) a przy okazji zapraszam na mojego bloga! naszego bloga :) http://queens-of-fucking-everything.blogspot.com/ dopiero zaczynamy. Przy okazji zostawcie komentarz i zaobserwujcie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Z moją organizacją jest słabo - prawie zawsze zostawiam wszystko na ostatnią chwilę.

    Singo Blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Dawniej nie byłam zbyt rozgarnięta, ale zaczęłam się lepiej organizować i jest to bardzo przydatne!
    Obserwuję i Zapraszam do mnie:Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. ja nie jestem prawie w ogóle z organizowana, ale szczerze to mi to pasuje... nie mam żadnych większych problemów:)
    zyciowyitroszkudziwnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi organizowanie dnia osobiście nie pomaga bo i tak zawsze robie na odwrót.Motywacje muszę znaleźć w sobie,by zrobić coś kreatywnego.Zdjęcia w poście wyglądają naprawdę ślicznie!

    Pozdrawiam serdecznie,miłego dnia !
    http://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥