16 sty 2016

new me

Nawet zmiana fryzury, wpływa na nasz charakter, nastrój, 
na nowo kształtuje nasza osobowość.

Zaniedbałam wszystko, wiem. Może to słabe rozpoczęcie nowego posta, po tak długiej przerwie, ale składało się na to wiele powodów, które uniemożliwiały mi regularne blogowanie oraz nie był zależne ode mnie. Zaniedbałam też czytanie blogów, przez co pozapominałam jak niektóre blogerki wyglądają, jednak postanowiłam sobie na ten roku bycie przede wszystkim zorganizowaną. Jednak teraz już jestem, i bynajmniej na razie nigdzie się nie wybieram. 

Nowy rok to była dla mnie okazja nie tylko do nowych postanowień, planów czy czegokolwiek, ale również nakłoniła mnie do kilku zmian w swoim życiu. Jedną z nich, bardzo widoczną było ścięcie włosów. Od jakiegoś czasu męczyłam się z rozczesywaniem włosów, nic się nie dało z nimi zrobić. Zdecydowałam się na cięcie. Efekty możecie zobaczyć na zdjęciach, bo wydaję mi się, że jest to widoczne, to jednak 10 cm. Jak widzicie w cytacie pod zdjęciem, taka mała zmiana całkowicie może nas zmienić. Co do wyglądu, to lekko zaczęłam przekształcać swój styl, lekko zaczynam kombinować bardziej w makijażu. Już w mojej głowie pojawił się plan zakupu kilka nowych rzeczy do makijażu, kto wie, może kiedyś napiszę Wam ich recenzję, co Wy na to? Zmianą było również dla mnie odświeżenie designu bloga, który mi się znudził wcześniej, a nad obecnym, nie będę ukrywać pracowałam dosyć długo i zepsuło mi to trochę nerwów.

Naprawdę mam wiele planów na ten rok, nie będę tu o nich pisać, bo niektóre są dosyć prywatne, ale o kilku mogę Wam jeszcze napisać. Zdecydowanie muszę poprawić swoją organizację. Robić częstsze porządki w swojej szafie. Dbać o regularność na blogu oraz spędzać więcej czasu na fotografię. Chciałabym też mieć po prostu super wakacje w tym roku, jeszcze nie mam największego planu, ale chce sprawić, aby były niezapominane.











płaszcz - top secret, sweter-c&a, spodnie - h&m, szalik - klik, torba - local heroes, buty - deichmann



Za zdjęcia dziękuje Wiktorii, na którą zawsze mogę liczyć :)

A wy wprowadziliście jakieś zmiany w swoim życiu, na ten nowy rok? 

40 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz, jednak powinnaś się troszkę uśmiechnąć, jak to mówią nie wiadomo kto zakocha się w Twoim uśmiechu ;)

    obserwuje i zapraszam do siebie
    http://pasteloovy.blogspot.com/
    jeśli Ci się spodoba zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super szal :) Uwielbiam kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko fajnie, ale uważam, że powinnaś zmienić fotografa, bo zdjęcia w ogóle nie mają klimatu, który byłby tutaj super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat do tego posta, chciałam taki efekt i klimat zdjęć jaki jest widoczny :)

      Usuń
  4. Mam nadzieję że wszystko w tym roku ci się ułoży. Ja również mam duże plany zaczynając na blogu, a kończąc na sobie samej. Nie wiem czy tylko mi sie tak wyświetla, bo może to jakiś błąd, jednak wygląd bloga jest trochę niewygodny w czytaniu przez małą czcionkę (oczywiście może być to błąd serwera lub wpisywanego kodu)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, mam nadzieję, że wytrwasz we swoich postanowieniach. A co do mnie - zasadniczą zmianą w tym roku będzie przejście do kolejnego etapu nauki, czyli liceum oraz zapewne wyjazd do ukochanego kraju. A włosy - mam pasję ścinania ich coraz krócej, więc pewnie do grudnia będzie na zapałkę. :D
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjecia i życzę ci tym razem regularności, nie odpuszczaj! :)
    http://insigne-lifestyl4you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wyglądasz! Ja planuje własnie zmiany ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko ze sobą się super prezentuje :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku śliczne zdjęcia, ty śliczna <3
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia w realizacji tych planów, super zdjęcia!
    http://via-martyna.blogspot.com/2016/01/how-to-survive-hard-week-at-school.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia, bardzo dobry look.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne zdjecia, wygladasz slicznie :) Życzę powodzenia z postanowieniami ^^

    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy ma chwile załamania, to normalne. Ja na ten rok mam jakieś plany, które chcę realizować i już zaczęłam działać. Mam tylko nadzieję, że mi się uda! :)

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja przed świętami ścięłam włosy i jak na razie cholernie ciesze się, że to zrobiłam! Ja przez pewien czas próbowałam z makijażem, ale zauważyłam, że to tylko niszczy mi cerę, więc przestałam. Obserwuje x
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja planuję trochę zmienić w swoim życiu. :) /K
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudownie wyszłaś na tych zdjęciach. Aż muszę zaobserwować <3
    MÓJ BLOG - klik! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie zauważyłam, że coś Cię zabrakło tutaj! Ale cieszę się, że wróciłaś i w krótszych włosach wyglądasz prześlicznie :*

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno każda mała zmiana ma wpływ na nasze życie. Ja większych zmian nie planuje na razie :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. genialne zdjęcia cudny design przy okazji! *.*

    pozdrawiam i zapraszam :)
    www.pisanepasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia, nigdy nie odpuszczaj! :3 ja za tydzień będę ścinać włosy po ramiona :) ale ładnie Ci w takich ;3

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja 2 tygodnie temu podcięłam włosy i zmieniłam ich kolor. Myślę, że czasem zmiany mogą pozytywnie wpłynąć na człowieka :)
    www.Klaudencja.blogspot.com ----> Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie zdjęcia! Zapraszam na nowy post i konkurs - melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny look! właśnie planuję ściąć włosy, ale jeszcze się waham ;/

    koszikoszi.blogspot.com klik
    obserwacja? ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze można wiele zmienić w swoim życiu. Wystarczy tylko mocno chcieć.
    Pozdrawiam,annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie, że z takim nastawieniem podchodzisz do zmian ;) Powodzenia we wdrażaniu ich w życie ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, że ten rok będzie dla ciebie dobry ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też obiecałem sobie, że w nowym roku będę bardziej zorganizowany i wszystko będzie poukładane, na razie nie udaje się zawsze, ale jestem myśli, że wstanę następnego dnia rano i zacznę dzień zorganizowanie i tak jak zawsze ułożyłem sobie w głowe ;) bardzo ładny kolor na ustach :)
    http://tylkomnie-czytaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zmiany są dobre. Ja akurat takie ścięcie włosów zrobiłam w tamtym roku :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zmiany czasem są potrzebne :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja nigdy sobie nie daje czegos na nowy rok, i tak nigdy to nie wychodzi mi

    doska-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Też mam zamiar być bardziej zorganizowaną i częściej zaglądać na bloga :) Powodzenia!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. super zdjecia, inspirujące:) szalik mega, zapraszam tez do mnie na www.lipsonheels.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny szalik <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawa stylizacja :) ja póki co nie wprowadziłam żadnej zmiany, jedynie staram się być lepszym człowiekiem.
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jedna z najlepszych stylizacji. Na prawdę bardzo, ale to bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam

    http://kamciaoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Nowy rok, nowe postanowienia i wiele zmian :D
    Świetne masz te zdjęcia. Najbardziej podoba mi się te tło, jest mega.
    Zapraszam do siebie, buźka!
    http://dagiia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak,mam wiele pomysłów na zmiany,ładnie Ci w tej długości włosów :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥