29 lis 2015

dressgal & born pretty store


Hej wam! Znów mnie tu trochę nie było, ale nie o tym. Dziś przychodzę, aby pokazać Wam zamówienia ze sklepów BornPrettyStore oraz Dressgal. Obydwa przyszły do mnie jakiś czasu temu i cały czas czekałam na okazję, aby zrobić Wam z nimi stylizacje, jednak gdy była dobra pogoda nikt nie miał czasu, a jak była zła to oczywiste, że nie było jak. Zmotywowana maile'm z Dressgal, wreszcie postanowiłam je Wam pokazać, bo przecież nie mogę czekać wieczności. 


Na pierwszy ogień idzie Dressgal. Paczka z tej strony przyszła mi dosyć szybko, byłam tym wręcz zdziwiona, że aż tak szybko przyszła. W tym zamówieniu wybrałam sobie naszyjnik, koszulkę i szalik oraz portfel kotek, który powędrował do mojej młodszej kuzynki.








Ten naszyjnik, mogliście już widzieć w moich postach Back To School. Jest on naprawdę świetnie wykonany i jest idealnym dopełnieniem każdej stylizacji. Dzięki niemu nawet czarno biała stylizacja nabiera charakteru. [KLIK]








Mimo, iż zamówienie składałam w okresie letnim, nie mogłam powstrzymać się od zamówienia tego szalika. Jest on bardzo popularny i ja się przekonałam dlaczego. Ciepły, pasujący do większości ubrań i świetnie wykonany. [KLIK]







Przy zamówieniu tej koszulki ryzykowałam z rozmiarem, jednak gdy przyszła okazała się idealna. Z czasem troszkę niszczy się falbanka na dole, ale i tak ją lubię. [KLIK]


Z zamówienia na Born Pretty Store również jestem bardzo zadowolona. Zamówiłam tam trzy rzeczy. Dwa naszyjniki i pierścionek, w tym jeden z naszyjników oraz pierścionek był dla mamy.







Pierwszy z naszyjników to ten mój. Długo szukałam takiego naszyjnika z kamieniem, lecz zawsze coś mi w nich nie odpowiadało, a ten w stu procentach mi przypasował. Wykonany jest naprawdę dobrze. [KLIK]








Ten naszyjnik, który był dla mojej mamy miał przyjść w kolorze złotym, aby być kompletem do pierścionka, który wam zaraz pokaże. Jednak mimo to, że jest srebrny nie przeszkadza to mojej mamie i jest z niego zadowolona. [KLIK]









I pierścionek. Jak widzicie, miał być kompletem do naszyjnika, jednak kolorem to się nie udało. Mimo to i tak nie można się przyczepić do jego wykonania. [KLIK]
Oba ze sklepów mogę Wam stu procentowo polecić. Z rzeczy jestem bardzo zadowolona i są one świetnej jakości.

A wy znaleźliście tu coś dla siebie? Zamawialiście z tych stron?

10 komentarzy:

  1. Świetne zamówienie :)
    Biżuteria jest naprawdę przepiękna! :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie jeszcze nie zamawiałam z tych stron ( jak na razie )
    Naszyjnik z kamieniem jest prześliczny i chyba skusze się na jego kupno ;)

    Obserwuję ! :)

    barry-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się biżuteria z tych stron, tyle, że za bardzo boję się zamówić- zagubiona paczka itp.
    Moim ulubieńcem jest tutaj ten śliczny szalik(ostatnio często go widzę ale nadal ma swój urok) oraz czarny kryształ ;)
    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy i piękna biżuteria <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy! Piękna biżuteria *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szal, pierwszy naszyjnik i pierścionek są cudowne!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szalik i pierscionek- kocham! Wszystko jest ladne i w moim stylu. Na pewno w nastepne wakacje zamowie cos z tej strony! Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne rzeczy, najlepszy naszyjnik pierwszy:) x

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥