11 lis 2015

autumn fashion inspirations & oasap wishlist


Mamy już połowę listopada, a w Polsce można powiedzieć, że dopiero zaczął się prawdziwy jesienny sezon ubraniowy. Obecna pogoda jest idealna na ubieranie na siebie wielu warstw, grubych swetrów i kardiganów, a także jesiennych butów. Jako, że ja często mam problem, co w taką pogodę założyć, często szukam inspiracji na wszelkich portalach typu Tumblr, czy WeHeartIt. Potrafią one być w tej kwestii naprawdę pomocne. Można znaleźć wiele świetnie ubranych dziewczyn, a także znaleźć inspirację do jesiennych zakupów. Dziś chciałabym wam pokazać trochę stylizacji, które naprawdę mi się spodobały, i gdybym miała większe możliwości ubraniowe, to na pewno bym się tak ubierała.








(zdjęcia pochodzą z tumblr i weheartit)

Myślę, że stylizacje ze zdjęć się Wam spodobają, bo są one strasznie w moim stylu. Niektóre rzeczy sama bym chętnie przygarnęła do szafy. A tymczasem chciałabym wam pokazać kilka rzeczy ze sklepu Oasap.com, który ostatnio do mnie napisał. Na pewno mogą być one idealne do właśnie takich jesiennych stylizacji.


1. KLIK | 2. KLIK | 3. KLIK | 4. KLIK


5. KLIK | 6. KLIK | 7. KLIK | 8. KLIK

Postu tego typu, nigdy u mnie było, więc postanowiłam to zmienić i myślę, że się Wam on spodoba. Prosiłabym Was o klikanie w linki, byłoby mi miło. 

Podobają Wam się stylizacje? Znaleźliście coś dla siebie?

18 komentarzy:

  1. Stylizacje jak najbardziej w moim stylu, szczególnie płaszcze i poncza. *u*
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post, lubię takie inspiracje :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne inspiracje! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne inspiracje *.* Idealne na jesień!
    http://www.everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są! Masz dobry gust :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne inspiracje :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale genialne! Aż mi sie przykro zrobiło, ze nie moge się tak ubrac haha :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za jesienią, ale styl jesienny jest obłędny.

    Zapraszam do mnie
    http://better-look-at-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam oglądać takie inspiracje! A wieczór z herbatką i tumblrem to najlepsze, co może być jesienią :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne outfity! Uwielbiam stroje tego typu na prawde, super blog zaczne czesciej wpadać:) Zapraszam do siebie dopiero zaczynamy primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chcę abyś z nimi współpracowała ! Poklikałam!
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje!
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam przeglądać inspiracje! Poklikałam :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne rzeczy z shop :)

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetne inspiracje! II cudowne rzeczy, poklikałam kochana ♥
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI. Liczę na Twoje kliki, Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)¦

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post, stylizacje supi, a szczególnie czwarta - cudowny ten sweter *.*
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥