24 paź 2015

new monotony


Nie cierpię monotonii, a żyję wśród ludzi, którzy rutynę rozpoczynają
ze wschodem słońca.

Nie było mnie tu ponad miesiąc, wiem, że to było złe wobec moich czytelników, na moim prywatnym asku ludzie wytkali mi to, że zapomniałam o blogu, że po co go prowadzę, że może lepiej usunąć. Ja jednak nie ulegałam im i dobrze wiedziałam co robię nie pisząc przez taki czas, jednak w stu procentach za powód mojej nie obecności mogę uznać wprowadzania nowej monotonii. Pierwszego września przekroczyłam progi liceum. W moim życiu pojawiły się nowe obowiązki, nowe znajomości, nowi nauczyciele, nowa szkoła. Właśnie te obowiązki sprawiły, że ta monotonia się u mnie pojawiła, a wraz z nią nawet brak czasu. Codzienne męczące pobudki o godzinie 5:00-6:00, autobusem do szkoły, a powrót z niej 14:30-16:00, zależy od długości lekcji. Szybki obiad i za lekcje wraz z nauką do wieczora, kąpiel, pakowanie i szykowanie i dobranoc, i tak codziennie, w kółko. Zero chwili na jakikolwiek dłuższy odpoczynek. Nowa monotonia zaczynała mnie powoli wykańczać, nawet weekendy były pełne nauki. Uwierzcie, że nawet nie pomagała dobra organizacja. Jednak powoli zaczynam się przyzwyczajać, nowa monotonia już mnie tak nie nie męczy. Zdarzają się czasami chwilę zawahania, lecz jestem tego zdania, że gdyby nie one to po prostu byłoby zbyt łatwo.

Monotonie mogą być trudne, z czasem mogą stawać się dla nas nudne i męczące, najważniejszym jest chyba, aby próbować chociażby na kilka chwil urozmaić sobie każdą wolną chwilę. Popadając w rutynę można się się od niej uzależnić, jeśli ona codziennie będzie wyglądać tak samo. Dlatego tak ważne są jej urozmaicenia, chociażby zwykła zamiana kolejności porannych czynności, czy zmiana drogi do szkoły. Te proste rzeczy sprawią, że nasza rutyna może być nie tylko urozmaicona, ale i nie nudna.










koszula - h&m, spódniczka - second hand, buty - converse

A wy daliście się porwać nowej monotonni?

36 komentarzy:

  1. Od niedawna moge stwierdzic ze monotonia tez zaczela mnie dotyczyc :( fajnie ze wrocilas na bloga!

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słowa rozpoczynające post - bardzo trafne <3 Monotonia jest w pewnym stopniu niemożliwa do uniknięcia. Wydaje mi się, że wielu z nas czuje się bezpieczniej w monotonii - tworzy ona iluzję jakiejś stałości. Ja nienawidzę monotonii. Ona mnie męczy, dlatego staram się być jak najbardziej niekonwencjonalnym i kreatywnym człowiekiem. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna sesja:* trzeba wyznaczac sobie male cele,sprawiac aby sie cos ''dzialo'' :)

    Nowy wpis! Cover piosenki Adele! http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety od samego początku dałam się ponieść rutynie, również miałam przerwę od bloga. ie mogłam znaleźć czasu na posta, gdyż codziennie robiłam to samo, myślę jednak, że to tylko tak przez początek szkoły, bo teraz jest już lepiej, przyzwyczaiłam się ;)
    Świetne zdjęcia! ;*

    pozdrawiam,
    ANN--BLOG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo często tak mam, że nieświadomie popadam w codzienną rutynę i dzień wygląda codziennie tak samo. Przeraża mnie to, dlatego staram się go jakoś urozmaicać - treningi, blog (na którego w tygodniu tak właściwie nie mam czasu), szkoła pochłania 3/4 naszego czasu, ale trzeba przetrwać to! Fajnie, że wróciłaś:)

    Mój blog-xoxolyy

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety poddałam się monotonii. Większość moich dni wygląda tak samo i trochę mnie to denerwuje... :<
    Śliczne zdjęcia, bardzo ładna koszula :))
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety, albo i stety dałam się porwać monotonii :)
    Ślicznie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo że wpadłam w rutynę, urozmaicam ją każdego dnia przez co nie jest nie do zniesienia. Piękne zdjęcia!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Doskonalę Cię rozumiem. Też właśnie jestem w pierwszej liceum i ta monotonia dała mi się ze znaki :/

    Zapraszam do mnie – klik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna jesteś bardzo! :)
    obserwuje!

    KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. W trzeciej klasie liceum własnie tak miałam, że organizacja była na bardzo niskim poziomie, nawet kalendarz nie pomagał :D Za taką monotonią jeszcze zatęsknisz, wiem coś o tym. Głowa do góry! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Monotonia mi strasznie przeszakadza! Super, że napisałaś o tym post i świetne tło do zdjęć! ;)

    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny post, czekam na kolejny :) x

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też niestety w swoje sidła porwała nauka, ale wyczekuję listopada i wyjazud na Hamleta do Wawy ! *u*
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. W tym roku zaczęłam ciągnąć dwa kierunki na raz. Moja pobudka może nie jest o 5, ale o 6:30, a zajęcia trwają przeważnie do 21(!). Wyobraź sobie teraz, gdzie tu czas na naukę, gdy obiad jem po 21. i jestem tak bardzo zmęczona, że nie myślę nawet o przygotowaniu się na zaliczenia, a co więcej o pracy licencjackiej.
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. oj też nie lubię monotonni ;/ Ślicznie wyglądasz ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała stylizacja! Delikatna, dziewczęca i klasyczna ♥
    Pozdrawiam ciepło, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz :) Ja też nienawidzę monotonii!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Własnie u mnie jest ten sam problem z monotonnością.. Tylko na szczęscie od czasu do czasu znajdę chwilę dla siebie w weekend. Wieczna nauka, kazdy dzie qwygląda tak samo. Tylko że mi chyba wystarczy po prostu doobrze to zorganizować.
    pozdrowionka, ciekawy post i zdjęcia!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Też 2 miesiące temu zaczęłam liceum :) Jednym słowem m a s a k r a haha:) Świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyglądasz. Ładne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. ja nie cierpię popadac w rytunę/monotonie..../K

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia tylko się uśmiechnij !

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zdjęcia!
    Zapraszam do siebie! :)
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne zdjęcia! *-*
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♥WIKWERFASHION.BLOGSPOT.COM♥
    Możemy również prosić o kliknięcia pod poprzednim postem? :*
    ♥[KLIK]♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygladasz cudownie ale wiecej usmiechu prosze! <3 xxx

    Zapraszam do mnie <3 -------> veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  27. Trampki świetnie współgrają z klasyką :)

    Pozdrawiam!

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  28. Super stylizacja i do tego cudownie wyglądasz na tych zdjęciach *.* . Ja nie lubie robić wiecznie jedno i to samo ja lubie sobie urozmaicać dzień!
    Zapraszam do siebie ;) .Nowy post z cukierkami <3. Komentarze mile widziane!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥