13 wrz 2015

summer favourites


Wakacje już za nami. Zleciały już dwa tygodnie szkoły. Mi upłynęły one bardzo szybko. Dosyć szybko zaaklimatyzowałam się w nowej szkole. Na razie jest całkiem dobrze, myślę, że kolejne trzy lata będą całkiem dobre. W czwartek czeka mnie wyjazd integracyjny, więc myślę, że jeszcze bardziej uda mi się zintegrować z moją klasą. Mimo, że lato jeszcze trwa, przychodzę do was z moimi tegorocznymi ulubieńcami letnimi.

Kosmetyki




Perfum Puma Yellow to perfum, który dostałam od kuzyna na urodziny, w stu procentach zapach był trafiony, bo nie dość, że idealny na lato jeszcze, zapach strasznie mi się spodobał i używam ich cały czas.









Szampon Batiste Tropical jest moim nie tylko letnim ulubieńcem, idealnie spisuje się przez cały rok, bo włosy po nim są świeższe i uniesione.










Pianka oczyszczająca pory do mycia twarzy pojawiła się u mnie przed obozem w Bułgarii i swoje zadanie spełniła świetnie, Super oczyszcza i do tego zapach na ogromny plus.









Tangle Teezer to szczotka, która jest zbawieniem dla moich puszących się włosów, a plastikowe gumki idealnie się sprawdzają, gdy trzeba niesforne kosmyki spiąć.



Moda






Okulary przeciwsłoneczne to niezbędnik na lato, nawet dla okularnika jakim jestem ja, te z Born Pretty Store są dla mnie świetne, pasują do mojej twarzy i naprawdę świetnie wyglądają. KLIK









Bransoletka Soufeel pojawiając się u mnie sprawiła, że ja, osoba, która rzadko nosi biżuterię teraz nie rusza się bez tej bransoletki z domu. Więcej o niej tutaj: KLIK









Szmaciana torba czy letter bag jak kto woli to rzecz idealna na lato, kiedy nie chce nam się myśleć jaką torebkę założyć, a potrzebujemy tylko najpotrzebniejszych rzeczy. Sprawdzi się też świetnie na plaży.







Pewnie zdziwi Was czemu szorty pojawiły się jako ulubieniec, te akurat skradły moje serce, bo są luźne i jeansowe, przez co pasują do praktycznie wszystkiego. Pochodzą one z Dresslink: KLIK








Jedzenie





Kawa frappe jak dla mnie była idealna na ciepłe letnie dni, kiedy miałam ochotę na coś innego niż sok, czy woda.









Tymbark Mango to zdecydowanie mój ulubiony sok na lato, dodanie do niego lodu sprawiało, że idealnie sprawdzał się nie tylko w domu, ale i na dworze.








Nigdy nie byłam jakoś szczególnie przekonana do pieczywa chrupkiego, ale to kompletnie zmieniło moje odczucie wobec nich. To ze zdjęcia smakuje jak wafle od lodów, więc jest dobre nie tylko do tradycyjnych kanapek, ale i deserów.



Dodatki





Powerbank to rzecz, która nie raz uratowała mi życie. Szczególnie, kiedy bateria miała się ku końcowi, a przede mną jeszcze połowa dnia.









iPod to mój ulubieniec, nawet nie tylko letni, ale i codzienny, szczególnie, jeśli jeździłam sama na rower, to on zawsze mi towarzyszył.











Uwielbiam różne case na telefon, a ten z Minnie w stu procentach skradł moje serce.











Obiektyw w stu procentach mogę zaliczyć do moich letnich ulubieńców, pozwolił mi na rozwinięcie mojej pasji i okazał się strzałem w dziesiątkę. 






Muzyka








Tutaj nie będę się dużo rozgadywać, dam Wam po prostu playlistę, która towarzyszyła mi przez całe wakacje.
A jacy są Wasi letni ulubieńcy?

54 komentarze:

  1. Ooo moi ulubieńcy są w większości jak Twoi :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post i bardzo ciekawe rzeczy ;) Też lubie kilka z tych piosenek ;)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super rzeczy :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super case ;-)
    a TT uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kosmetyki były też moimi ulubieńcami w ostatnim czasie :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Te gumki do włosów są naprawdę super :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ulubieńcy :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba jest idealna! :D Też planuję zakup nowego obiektywu, ale ja mam nikona :)

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajna szczotka *-* mi też szybko zleciały te dwa tygodnie :)
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Tangle Teezer'a i good for you! :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Selena też skradła mi serce i była moim numerem 1 na playliście ...
    A Tymbark mango uwielbiam już od bardzo, bardzo dawna *=*
    Bardzo lubię posty o ulubieńcach, więc trafiłaś w mój gust :)

    doleczek-szczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zdecydoawnie powerbank to też mój ulubieniec!

    -> http://wiktoriaszymanska.blogspot.com/2015/09/i-dont-want-to-be-sick.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam Tangle Teezer, według mnie to świetna szczotka i warto wydać na nią trochę więcej pieniędzy :)
    Muszę kupić wreszcie powerbanka, bo moja bateria rozłładowuje się bardzo szybko i czasem nie wytrzymuje całego dnia :(
    Pozdrawiam!
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez mam ten obiektyw (tyle ze do canona) i rowniez jestem pod wrażeniem. Szorty mam takie same i tez uwazam je za swietne pod każdym względem :)
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Batiste :D Musze tylko zainwestować w Tangle Teezer, bo słyszałam wiele świetnych opinii! ^^
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez bardzo lubie ta pianke z U20:D

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog :)) może wymienimy obserwacje? :))
    zapraszaaaaaaaam http://silver-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam podobnych ulubieńców - Tangle Teezer, Letter Bag i te okulary przeciwsłoneczne!

    Nowy post na Wicked Woonderland! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też w te wakacje zakupiłam batiste jednak ja używam go bardzo rzadko :D

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega ten powerbank *-* Widziałyśmy podobny :D
    Wspólna obserwacja? Daj znać :)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♥|Weronika i Wiktoria|♥
    ♥NOWY POST ZAPRASZAMY!♥ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post, fajni ulubieńcy. Ja również korzystałm w wakacje z wielu tych rzeczy. Życzę udanego wyjazdu integracyjnego :)

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. naprawdę świetni ulubieńcy :)
    tymbark mango <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajni ulubieńcy, kochana gdzie kupiłaś tą torbę? Napis jest rewelacyjny!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Eminem zawsze najlepszy!

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  25. Eminem zawsze najlepszy!

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  26. świetni ulubieńcy <3
    luuvmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne zdjęcia i koncept wpisu :) uwielbiam Batiste :)

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetni ulubieńcy :)
    Ja też uwielbiam tą bransoletkę z Soufeel!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. zdecydowanie good for u na 1 miejscu <3
    Buziaki!:*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ten powerbank jest świetny! ja niestety otrzymałam od mamy (miała z jakiejś konferencji) takiego badziewnego, że po kilku ładowaniach nie działa ;-;
    ♡ jestebatmane ♡

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne rzeczy, trudno wybrać mi jedną żeby napisać co mi się najbardziej spodobało :)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też mam tą szczotkę i ten sok jest genialny ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. suchy szampon, w końcu i ja muszę sprostować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaki śliczny powerbank :3 Właśnie szukam jakiegoś podobnego, bo ze swoją częstotliwością korzystania z telefonu, rozładowuję baterię w kilka godzin.

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaki śliczny powerbank :3 Ja szukam podobnego, bo z moją częstotliwością korzystania z telefonu, muszę ładować telefon co kilka godzin.

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Szampon jest świetny. Też go mam! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj Tangle Teezer to również moje zbawienie w wielu sytuacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  38. O ta torba jest piękna. Bardzo mi się takie podobają. Świetni ulubieńcy :3

    ♥ http://calmonlycalm.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja już zdążyłam zapomnieć o letnich ulubieńcach :D
    xx // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny post :) Wiele rzeczy z twojej listy miałam okazję użyć i jestem zadowolona, a gumki - sprężynki jak najbardziej skradły moje serducho!

    OdpowiedzUsuń
  41. Zainspirowałaś mnie do kupna jednej rzeczy, dzięki wielkie ^^
    http://kingamyszkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Muszę przetestować te gumki i szczotkę do włosów, prawie wszyscy ich używają, to i ja spróbuję :) śliczne okularki

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejku świetny blog! + uwielbiam soki z tymbarka *.*

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny powerbank.. Nigdzie nie mogę takiego znaleźć. :(

    Zapraszam
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥