6 wrz 2015

guts over fear

Odwaga to panowanie nad strachem, a nie brak strachu

Boimy się. Naturalny człowieczy odruch. Proste rzecz, a się ich obawiamy. Dziecko boi się ciemności, a inne dostaje paniki gdy zobaczy psa blisko siebie. Dorośli boją się o utratę pracy. Starsi choroby. Każdy człowiek się czegoś boi. Odczuwa strach przed nawet najprostszą rzeczą, niczym nie strasznym. Uczniowie często boją się klasówek, szczególnie Ci ambitni, ale jednak i tak do nich podchodzą. Powoli przezwyciężają swój strach, kiedy siadają do kartek i okazuje się, że to nic trudnego. Dziecko przechodząc po ciemku do rodziców powoli przestaje się bać ciemności, a bawiąc się ze szczeniakiem cioci przekonuje się do psa i błaga rodziców o swojego. Każdy małymi krokami może przestać bać się nawet rzeczy, która była dla niego najstraszniejsza. Hamując swoje myśli, stopuje czarne scenariusze w swojej głowie. Jego co by było gdyby powoli zmienia swoje barwy z czarnych na kolorowe, aż wreszcie ma kolory tęczy. 

Przezwyciężanie swojego strachu to coś o czym powinniśmy pamiętać.  Nie powinniśmy ciągle się bać. Wiadome, że wielu z Nas boi się przyszłości, tego co nas czeka. Wmawiając sobie, że będzie ona dobra powoli przestajemy się jej bać, aż tak bardzo, ale jednak strach do niej ciągle w nas tkwi. Są właśnie takie rzeczy, do których nasz strach będzie trwał, bo coś ciągle się zmienia, może być inne, a naszej głowie jest tysiące scenariuszy. Spróbujmy choć trochę pokazać w sobie odwagi. Nie miejmy strachu, jednak też z rozumem, nie róbmy czegoś, co może się dla nas czy naszego zdrowia skończyć źle. Powinniśmy mieć odwagę przyznać się do kłamstwa, jeśli umieliśmy kłamać. Posiadajcie odwagę w bronieniu innych, nie bójcie się wyśmiania. Jeśli znajdziecie w sobie choć trochę odwagi to wasz strach będzie coraz to mniejszy.
















t-shirt - zara, sukienka - second hand

Pewnie dziwi Was czemu to drugi post w tym tygodniu, ale to dlatego, że zaczął się rok szkolny, więc posty będą tylko raz na tydzień w weekend :)

A wy pokonaliście jakiś swój strach? 

38 komentarzy:

  1. Zdjęcia są nieziemskie ! :O
    To co napisałaś to sama prawda. Ja powoli próbuje przezwyciężyć swoje lęki. Jestem jak na razie na dobrej drodze ;)

    Obserwuję : barry-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, ten mrok! Super :)

    ♥ Pozdrawiam ♥
    All Pastel World --> zapraszam <--

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia!
    Pokonywanie własnych lęków jest bardzo ważne!

    Pozdrowionka ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia bardzo pasują do tematu. Znam jeszcze taki cytat "odwaga to nie ujawnianie swojego strachu".

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Strach towarzyszy nam bardzo czesto nie tylko w stresujących chwilach, przezwyciężenie go jest cięzkie, ale jednak musimy to zrobić. Świetny post i piękne zdjęcia! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam mnóstwo lęków z którymi walczę od dawna..

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie udaje sie powoli przezwyciezac niesmialosc. Super zdjecia i sliczna bluzka

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno pokonałam wiele strachów przez kilka lat. Ciemność, nieśmiałość, bycie w centrum uwagi... Jednak nadal jest kilka rzeczy z którymi trzeba sobie poradzić :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja pokazałam wiele razy swój strach:-) piękne zdjęcia
    She Imagination - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju jakie piękne zdjęcia! Masz cudownego bloga! *-*
    Na pewno z czasem udało nam się pokonać nieśmiałość oraz spanie przy włączonym świetle jak byłyśmy mniejsze haha
    Wspólna obserwacja? Daj znać :)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    |Weronika i Wiktoria|
    MOŻEMY LICZYĆ NA TWOJĄ POMOC? KLIKNIESZ W LINKI? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uważam, ze strach trzeba pokonywać! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia :) Ja sama pokonałam swój strach i nie żałuję tego ♥
    http://wikaandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wciąż staram się go pokonywać, śliczne zdjęcia ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Człowiek jest tylko człowiekiem i to jest normalne,że się boi.Ktoś na górze napisał,że strach można pokonać,jednak nie do końca i w dodatku to nie jest takie proste jak się wydaje :)
    Idealne zdjęcia,ale brakuje na nich uśmiechu! ;)
    nataszablogg <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham tytulowa piosenke ;p
    Swietny post i sliczne zdjecia!
    xoxo // http://lichette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia! Ja staram się pokonywać strach :D
    Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To prawna znana wszystkim od dawna, że strach często powstrzymuje nas przed działaniem, co zdecydowanie nie jest dobre. Czasami warto zaryzykować, przezwyciężyć nasze obawy, ponieważ tylko wtedy możemy zyskać coś, czego pragniemy. Stojąc z boku i wiecznie się bojąc, nie osiągniemy wiele :) piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Strach ma wielkie oczy, trzeba stawiac mu czoła :)
    Piękne zdjęcia!

    Czy mogłabyś w wolnej chwili kliknąc w linki w moim najnowszym poście?
    To wiele dla mnie znaczy, zawsze się odwdzięczam i z góry dziękuję za wszelką pomoc : )
    http://carolinecupcakecc.blogspot.com/2015/09/wear-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja uwielbiam takie 'ciemne' zdjęcia *.* To coś pięknego :)
    Od dzieciństwa walczę z ciemnością ale jeszcze z nią nie wygrałam :D
    Bardzo fajna tematyka postu :)

    Zapraszam do siebie:)
    Mój Blog, Nowy post - klik!

    Mogła bym prosić o poklikanie w linki? Była bym wdzięczna :)
    Post z Dresslink - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzeba przezwyciężać swój strach!
    Śliczne zdjęcia. Bardzo podoba mi się ta sukienka.
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia, takie klimatyczne ♥ Strach jest jak zasady, trzeba je przełamywać! :D Każdy się czegoś boi. Nie zawsze to pokazuje. Strach jest do tego, by go przezwyciężać! ^^
    Zapraszam do obserwacji, Buziaczki ♥ | zyciedlapasji- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Staram się przezwyciężać mój strach. Nie zawsze jestem odważna, ale to chyba dobrze, że czasami mam chwilę, że czegoś się boję.
    Piękne zdjęcia, świetna fryzura :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja chyba nigdy nie przestanę się bać pszczół i os :D
    zawsze jak leci obok, to uciekam i wołam kogoś żeby mi pomógł!
    Pozdrawiam ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Przecudne zdjęcia :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny post i ciekawe, klimatyczne zdjęcia :) Staram się być pewna siebie, niczego się nie bać i iść z głową podniesioną do góry :D


    NOWY POST - leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post!
    Przecudowne zdjęcia ;')
    http://photo-kinga.blogspot.com/2015/09/koniec-wakacji-podsumowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mądry post. Tak, myślę, że wiele razy pokonałam swój strach, ale wciąż jest wiele granic do przekroczenia :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny blog zapraszam do mnie http://nalashows.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  29. Konstruktywny post. :)
    A stylizacja bardzo przypadła mi do gustu. Zdjęcia ogółem również!

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  30. To prawda, powinniśmy się starać przezwyciężać swój strach :)
    Masz świetną fryzurę :) Ogólnie bardzo ładne zdjęcia ;3
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. UŚMIEECHU WIĘCEJ NA ZDJĘCIACH! ;)
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mądrze napisany post! Nie powinniśmy się bać, rozmyślać nad tym "co by było gdyby", tylko iść na żywioł, żyć teraźniejszością. Oczywiście wszystko w granicach zdrowego rozsądku :)
    Świetne zdjęcia, są uchwycone w genialnym kimacie ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna stylizacja i piękny plener, chyba twoja najlepsza sesja, moim zdaniem oczywiście :)
    ja mam kilka lęków i strachów, ale chyba jestem jeszcze za słaby żeby je pokonać :)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. I love your blog, keep goin! Follow for follow? Let me know, I always follow back♥


    my DIARY/klik/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mądry tekst
    Śliczne zdjęcia, ale jak dla mnie trochę za ciemne :D
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja staram się eliminować strach z mojego życia czasami z różnym skutkiem, ale powoli docieram do celu :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥