31 sie 2015

BACK TO SCHOOL #2 | 5 lifehacks & outfit


Już jutro czeka nas pierwszy września, a wraz z nim nowy rok szkolny. Sama nie wierzę jak szybko zleciały mi te wakacje. Pojutrze będę już na moich pierwszych lekcjach w liceum. Wszystko dzieje się tak szalenie szybko. Pamiętam dobrze mój pierwszy dzień w gimnazjum, który był trzy lata temu, tegoroczne rozpoczęcie też pewnie świetnie zapamiętam. Na zdjęciach możecie zobaczyć moją stylizację na rozpoczęcie, Czuje się w niej świetnie, bo dotychczas byłam zmuszana zakładać szkolny mundurek, a teraz mogłam wymyślić coś swojego. Dam Wam dziś kilka lifehacków, które choć trochę ułatwią nam nasze szkolne życie :)

1. BĄDŹ ZORGANIZOWANY!
Dobra organizacja naszego czasu to klucz do większej ilości czasu wolnego w roku szkolnym. Warto posiadać kalendarz, tablicę korkową, bądź zwykła kartkę gdzie będziecie zapisywać plan swojego dnia. Po powrocie do szkoły zróbcie sobie chwile przerwy, zjedzcie coś, wyjdźcie na dwór, a potem zabierzcie się do lekcji. Pamiętajcie tylko, aby ta przerwa nie trwała kilku godzin, tylko maksymalnie jedną. Po zrobienie prac domowych i nauce, macie czas na ewentualne zajęcia dodatkowe, hobby czy spotkania ze znajomymi. Weekendy starajcie się wykorzystać w pełni, ale poświęćcie też jakiś czas na szkołę.

2. WIECZÓR TO DOBRA RZECZ!
Starajcie się zrobić wieczorem rzeczy, które zajmują Wam najwięcej czasu rano. Lepiej zaplanować stylizację czy spakować się wieczorem, dzięki temu będziecie mieć więcej czasu i unikniecie nie potrzebnych nerwów przed szkołą, takich jak np. szukanie zeszytu na ostatnią chwilę, czy koszulki w praniu.

3. DOBRY PORANEK!
Pewnie wiele z Was ma problem ze wstaniem z łóżka rano. Ja również należę do tych osób. Dobrym sposobem na to jest, aby wasz telefon z budzikiem, lub sam budzik stał jak najdalej od Was, tak abyście wyłączając go musieli podnieść się z łóżka. Przepłuczcie twarz zimną wodą, która od razu postawi Was na nogi. Zjedzcie pożywne śniadanie, ubierzcie się, zróbcie resztę rzeczy jakie robicie rano i wyruszajcie do szkoły. Jeśli nie umiecie się wyrobić, wstańcie wcześniej. Stwórzcie playlistę z Waszymi ulubionymi piosenkami, która będzie trwała dokładnie tyle czasu ile macie, kiedy się skończy to w lepszym humorze, będziecie gotowi iść do szkoły.

4. KOLOROWA NAUKA!
Każdemu odechciewa się nauki, kiedy tylko musi patrzeć na zeszyty pełne niebieskiego lub czarnego tuszu długopisu. Fakt, nauka z takiego zeszytu jest nudna. Warto zaopatrzyć się w kolorowe cienkopisy, zakreślacze. Zaznaczając najważniejsze rzeczy później przychodzi Wam ona o wiele łatwiej. Szczególnie jest to rzecz przydatna dla wzrokowców, gdyż łatwiej im zapamiętać te rzeczy. Słuchowcom zaś polecam uważne słuchanie na lekcji, wtedy mniej czasu poświęcicie na naukę. Świetnym sposobem też są fiszki. 

5. ABY PAMIĘĆ NIE ZAWIODŁA
Każdemu zdarza się, po powrocie ze szkoły o tym co było zadane i na której stronie. Dobrym sposobem na to jest, aby po prostu karteczkami zaznaczać sobie co jest zadane. Jeśli zdarza zapomnieć się Wam o sprawdzianach, to daty zapisujcie na kartkach i wieszajcie nad biurkiem, lub w innym miejscu, gdzie będziecie o tym pamiętać. Spróbujcie też z przypomnieniami na telefonie, bo to również działa, szczególnie dla tych, którzy bez telefonu nie umieją żyć. Pewnie na początku roku wiele razy zapomnicie planu, więc czemu by nie ustawić go sobie na tapetę i mieć go zawsze pod ręką? Przyznaję, że do tego punktu trochę zainspirował mnie post Oli z Simply and White :)









sukienka - sinsay, naszyjnik - klik

Podoba się Wam stylizacja? Macie jakieś swoje szkolne lifehacki?

42 komentarze:

  1. Kalendarz to mój must have. Nie raz uratował mnie od niepotrzebnego stresu związanego z nie nauczeniem się na sprawdzian :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest super, bardzo podobna do mojej :P A jeśli chodzi o triki szkolne to raczej stosuję sie do tych, które tu wymieniłaś :)
    Zapraszam do mnie^^

    Mój blog~KLIK♥
    ---KLIK---

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjecia! Ja postaram się, aby przekroczyć próg szkoły z uśmiechem na twarzy i pozytywną energią :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna całość :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne porady. Super stylizacja ! :)

    ❀ Pozdrawiam ❀ All Pastel World ❀klik❀

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka :)) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Ci współczuję, że musiałaś chodzić w mundurkach. Ja na szczęście nie muszę :D
    Śliczna jest ta sukienka, a naszyjnik cudo <3
    Pozdrawiam!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rady :) Ja muszę zacząć pakować się wieczorem, bo rano zajmuje mi to najwięcej czasu ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post i szczególnie zgadzam się z punktem 3 :) Śliczna sukienka!

    leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz,sukienka jest wręcz boska. :)

    Zapraszam do mnie będę wdzięczna za poklianie w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/firma-dresslink-godna-polecenia.html

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna sukienka, też ubieram sukienkę:)
    http://polowcia--blog.blogspot.com //zapraszam na back to school!

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie podstawa to organizacja! Śliczna stylizacja :)

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja :)

    Zapraszam do mnie:
    http://sweetsunny123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo przydatne lifehacki :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny i przydatny post :) Uwielbiam lifehacks :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Te rady na pewno przydadzą się każdemu uczniowi :)

    A propos uczniów! *Nowy Blog*
    http://swiat-uczennicy.blogspot.com ~~kliknij

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna sukienka i naszyjnik. A rady jak najbardziej trafne! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Musiałabym zacząć tak akrteczkami zaznaczać zadania :)

    Nowy post! Official Patty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna sukienka :)
    Obserwacja za obserwacje?
    Zacznij :)
    malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna sukienkaa, właśnie takiej szukam :)
    Super rady :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wieczory są najlepsze :) super wpis !

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna sukienka;d
    kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. śliszny naszyjnik, poklikałam :)
    Zapraszam do siebie - http://bo-kazdy-moze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny wpis, przydatne porady :) Śliczne Ci w tej sukience :) Poklikałam, mogę liczyć na rewanż? :)

    http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  25. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/08/tag-7-deadly-sins-book-must-have-luc.html
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny outfit! I rady oczywiście także:D Na pewno skorzystam♥
    Mam nadzieję, że do mnie wpadniesz i coś po sobie zostawisz!:) Byłoby mi bardzo miło♥ http://zyciedlapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super porady! Na pewno skorzystam z nie jednej :) A zwłaszcza z "DOBRY PORANEK"
    jullia2452.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja, sukienka bardzo mnie urzekła :) Ja korzystam zawsze z KOLOROWEJ NAUKI:)))

    Zapraszam na mojego bloga, może zostaniesz na dłużej? (klik)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny naszyjnik :* Kliknęłam :D $2.82
    Bardzo dobre porady ;)
    Na pewno skorzystam :)
    http://andrew-scott-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne porady ;D i śliczna stylizacja <3. Naszyjnik fajnie dodaje koloru czarnej sukience ;).

    http://pinkchocolate01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo pomocny post i świetna sukienka :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne zdjęcia! ZGODZĘ się z Tobą z tymi oto punktami, najbardziej 2. Jeżeli spakujemy książki wieczorem, naszykujemy i uprasujemy ubrania...rano będziemy mieć więcej czasu na inne rzeczy i nie trzeba się denerwować;D
    mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Moim lifehackiem to "koko dżambo i do przodu!"... A tak serio to ważne by do wszytskiego podchodzić na luzie lecz jednak z jakimś dystansem.
    Ładna sukienka.
    Buziak

    http://alexamariani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. kolorowe zakreślacze to najlepsze, co moge mieć w piórniku :)

    lovemypinacolada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Rady przydatne, ale tak na prawdę to na każdym blogu jak ktoś pisze coś takiego to wszędzie jest właściwie to samo, może inaczej sformułowane, ale znaczenie ma być to samo, więc no ;)

    liv-livv.blogspot.com <--- w wolnej chwili, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna sukienka, a sposoby naprawdę super :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥