25 sie 2015

BACK TO SCHOOL #1 | supplies haul


Hej Wam! Dziś przychodzę do Was z postem, który w tym roku miał się u mnie nie pojawić, ale jakoś tak wyszło, że jednak on jest. Sama uwielbiam czytać posty i oglądać filmiki o tej tematyce, więc postanowiłam, że może jednak. I tak jak postanowiłam, tak też zrobiłam. Musiałam dosyć chwilę walczyć ze światłem, które nie dawało mi spokoju jak i potem samym wykonywaniem zdjęć w rozmaitych pozycjach (nie pytajcie haha). No i jest haul, nie chciałam za bardzo zaczynać od niego tej krótkiej serii, ale wyszło jak wyszło, za tydzień oczekujcie jeszcze jednego posta. A tymczasem pokaże wam moje tegoroczne przybory.

Zeszyty






W tym roku zakochałam się w zeszytach z Biedronki. Może to głupie, ale tak jest. Zeszyty stamtąd zawsze mi się podobały i w tym roku zdecydowałam na ich zakup tam, tylko jeden kupiłam w Empiku, bo tylko tam znalazłam taki jaki potrzebowałam. Domyślacie się, który to? Jako, że idę do liceum postanowiłam sobie posiadać więcej zeszytów A4 i tak też się stało. Jednak więcej jest u mnie zwykłych zeszytów A5. Okładki niektórych z nich są naprawdę świetne i gdy tylko zobaczyłam je w gazetce to wiedziałam, że muszą być moje.

Piórnik i akcesoria




Ten model piórnika chodził za mną przez dwa lata i wreszcie go mam. Spodobał mi się tym, że jest inny niż wszystkie jakie dotychczas miałam. A  w piórniku oczywiście moje podstawowe wyposażenie czyli zakreślacze i cienkopisy, bo nie lubię gdy w zeszytach jest nudno, ołówek i długopis, bo przecież trzeba czymś pisać, no i korektor i gumka, aby ewentualne błędy poprawić. Na ostatnim zdjęciu, możecie zobaczyć przedmioty, które nie mieszczą mi się do piórnika, a na pewno będą przydatne na matematyce. Wyprzedzając pytania kalkulator jest z Tigera, piórnik kupiłam na Allegro, a reszta to tradycyjnie Biedronka haha.

Akcesoria i pomoce



Tu znowu pojawiają się zakreślacze, ale te zostaną w domu. Słownik języka francuskiego również mi się przyda, ponieważ czekają mnie kolejne trzy lata z tym językiem. Duży zeszyt do nauki, aby się łatwiej uczyło oraz kalendarz i kolorowe karteczki, aby być zorganizowaną. Dodając zdjęcia na bloggera, zobaczyłam, że zapomniałam wam o pokazaniu teczek, które kupiłam, ale może przy okazji kiedyś je zobaczycie. 

Plecak


W tym roku postawiłam na coś klasycznego, a jest to zwykły czarny plecak z Vansa. Spodobał mi się jego krój i prostota oraz to, że będzie pasował praktycznie do wszystkiego. Planuje kupić również popularną czarną torbę z H&M, aby mieć ją do jakiś bardziej eleganckich stylizacji. 

Podobają Wam się rzeczy? Macie coś takie same lub podobne?

70 komentarzy:

  1. W Biedronce zawsze są świetne rzeczy...niestety tym razem sie spóźniłam i nic nie zostało ;(
    Zapraszam do mnie ^^

    Mój blog~KLIK♥.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy :) też idę do liceum w tym roku

    fredzia-leprechaun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa zeszyty mam takie same jak Ty <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne rzeczy. Ja w tym roku mam pastelowe zeszyty :)

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedronka ma piękne zeszyty! Sama kilka z nich kupiłam :) Piękny plecak i piórnik! Zapraszam do mnie :)

    http://whitegirl-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy ! :) Plecak bardzo mi się podoba;*

    http://ola-banaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te zeszyty. Mają bardzo ciekawe i fajne okładki :)
    Plecak też jest super. Ja uwielbiam takie zwykłe, klasyczne rzeczy! :D
    Będzie mi miło, jak zarzysz, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też zawsze się podobały zeszyty z biedronki. Piórnik tak samo jednak w tym roku już zdecydowałam się na inny.
    everythinggnothing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam taki sam zeszyt z Biedronki :P W tym roku ich zeszyty mają naprawdę ładne okładki :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nic do szkoły nie kupiłam :) Bardzo ładne zeszyty :3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zeszyty plecak z vansa najlepszy tez mam :)
    Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do nas może cos ci się spodoba ;)
    Cherry--on--cake.blogspot.com<--KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. ŚWIETNE ZESZYTY :)


    Zapraszam na nowy post! Mogłabyś poklikać w linki na moim blogu? Byłabym bardzo wdzięczna!

    MÓJ BLOG - DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zeszyty z biedronki, już w zeszłym roku dali świetną kolekcje :D

    http://piiinkelephant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. oglądałam wczoraj w Biedrze ten kalendarz, ale jednak zdecydowałam, że to nie moje kolory i poszukam czegoś bardziej stonowanego :D bardzo fajny haul :)

    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny post, typowy, szkolny. Podoba mi się ;)

    ♥ Pozdrawiam ♥
    All Pastel World --> zapraszam <--

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zeszyty i super kalkulator :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Również mam plecak z Vansa :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zeszyty z biedronki rządzą haha. Też mam ich kilka. Nie wierzę, że na tydzień już szkoła. Ja na szkolne zakupy wybieram się dopiero na weekend. Aktualnie posiadam tylko kilka zeszytów, więc nawet nie mogę stworzyć posta " back to school".

    W wolnej chwili byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła też do mnie :)
    ❀aleksandraty.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzisiaj byłam w Biedronce z nadzieję, że zostały jeszcze jakieś fajne zeszyty, ale trochę się zawiodłam i zamiast kupic tam wszystkich, wróciłam z trzema :')
    Świetny post!

    Zapraszam na nowego posta! ♥
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też kupiłam zeszyty w biedronce! ^^
    Śliczny piórnik.
    Wpadnij do mnie: caroberry.blogspot.com

    Pozdrawiam, Karolina. (:

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba twój plecak! :) Do wszystkiego pasuje i jest taki klasyczny!
    Zeszyty są mega! ;D

    Pozdrawiam!
    dream-destinationn.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam kilka tych samych zeszytów i podobny kalendarz :)
    Pomimo tego że dopiero zaczynamy zapraszam do obserwowania już niebawem kolejny post -->Nasz Blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zeszyt z cytatem! Ja już za rok nie będę musiała nosić tak dużo zeszytów ♥

    Nowy Post!- Proszę o poklikanie..
    Mój post na FAMFY- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałam kupić zeszyt A4 z Biedronki ten z aparatem, ale już go nie zostałam i szkoda mi, bo jest piękny. Świetny zeszyt z napisem "Jeśli masz cel..." :) I piękny piórnik :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam ten sam kalendarzyk, a plecak jest rewelacyjny! :)
    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne rzeczy do szkoły! Akurat mam 2 takie same zeszyty jak ty, plecak oczywiscie na plus czarny, więc do wszystkiego będzie pasował ;p co do torby, to znajdziesz je w CCC :D
    Zapraszam do mnie http://monikakurek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialny plecak ;)) własnie ostatnio zastanawiałam się nad jego kupnem :D
    Super zeszyty!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale masz piękne przybory do szkoły. Zeszyty są cudne, chyba najbardziej mi się podobają.
    Zapraszam do siebie: http://aldehydd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Także zakochałam się w zeszytach z Biedronki, są bardzo tanie, ale bardzo ładne i dobrej jakości. Piórnika jeszcze nie mam, planuję kupić jeszcze w tym tygodniu, tak samo jak różnego rodzaju zakreślacze, długopisy, ołówki. Co do plecaka, planuję kupić ten co ty masz, jest bardzo ładny i prosty :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. http://mleeeczyk99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne rzeczy! Mam kilka takich samych zeszytów :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne rzeczy,podobają mi się te notesy i plecak :)
    obserwacja za obserwację? x pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne zeszyty, lubię te z fajnymi napisami a na dodatek, ciekawym wzorem :) Ja dopiero muszę się zabrać za zakupy szkolne, jednak sporo rzeczy mam jeszcze dobrych z ubiegłego roku :)
    It's Dahlia.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny plecak, taki właśnie chciałabym sobie na ten rok szkolny kupić ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładny plecak, uwielbiam klasyczne czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zeszyt z empiku rozpoznam zawsze i wszędzie. Ogólnie to uwielbiam ich zeszyty, teczki itp. Są cudowne! Nie wiedziałam, że w tym roku w biedronce były takie cuda. Ja jeszcze o szkole nie myślę, studia zaczynam w połowie października ale w sumie musiałabym zeszyty kupić bo później już nic nie będzie.
    Skąd jest ten piękny kalendarz? Nie wiem czy mi umknęło, czy po prostu nie było tej informacji w poście :)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny piórnik :) gdzie kupiłas ?

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam taki sam ołówek z bica ;p.
    Ja dzisiaj robię diy, takiego szkolnego organizera ;)

    veronica-veronique.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja również kupiłam mnóstwo rzeczy w Biedronce, zeszyty stamtąd mają naprawdę świetne okładki.
    Z całej tej notki najbardziej podoba mi się twój piórnik. Piórnik jest jedyną rzeczą, jakiej jeszcze nie mam, więc może też poszukam czegoś na Allegro.

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zeszyty, ja jeszcze nic nie mam do szkoły :")

    nasty-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Piornik najlepszy!

    Buziaki!
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczny plecak i piórnik :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajne zeszyty, dobra jakość zdjęć :) Zapraszam do siebie, odwdzięczam się każdą aktywnością!
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam klika tych samych zeszytów co Ty :))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Prześliczne zeszyty i piórnik;3 Też kupiłam tam kalendarz, ale z innym wzorem;>

    zapraszam do mnie klik;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piórnik i plecak są świetne :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeejku cudowne! Też mam ten w kropelki I'm not SHY (...) Prześliczne są! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  48. niektóre zeszyty mam takie jak Ty ;)
    pozdrawiam :)

    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. mama bardzo podobny plecak :)
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  50. Polecam ci też zajrzeć do sklepu Tiger,są tam bardzo fajne rzeczy ;]
    melly-malwik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. planuję kupić taki plecak:)
    mogłabym liczyć na wejście w linki (najnowszy post), u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne zakupy zrobiłaś, ten kalkulator jest cudny!!!!! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam tego typu posty :D Ja również w tym roku postawiłam na zeszyty z Biedronki, wygodnie się po nich pisze i mają śliczne okładki. W ten kalendarz też się zaopatrzyłam :)
    http://simplicity--is-the-key.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Jakie fajne zeszyty! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Muszę przyznać, że świetny plecak wybrałaś! Bardzo mi się podoba :*

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. właśnie mam zamiar kupić ten plecak:)
    http://polowcia--blog.blogspot.com //nowy post z serii back to school!

    OdpowiedzUsuń
  57. Też mam zwykły, czarny plecak z vansa ;))
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne przybory! Uroczy ten piórnik :)
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  59. ja rok temu tak samo się przygotowywałam :D
    zapraszam do siebie :*
    http://just-someone-else.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥