19 sie 2015

Bułgaria 2015


Hej Wam! Wróciłam z Bułgarii cała i zdrowa, i dziś przychodzę do Was z małym postem ze zdjęciami stamtąd. Nie będę kłamać, że zakochałam się w niej tak jak w Hiszpanii, ale podobało mi się tam. Ludzie i klimat tam panujący całkiem mi przypasował. Obóz, który odbył się w Słonecznym Brzegu mogę uznać za udany. Jedyne co było dla mnie męczące to podróż i stanie w korku na granicy Serbii w drodze powrotnej. Odwiedziłam tam Nessebar i głównie stamtąd pochodzą zdjęcia, ponieważ wychodząc gdzieś zapominałam aparatu, albo po prostu się o niego bałam. Chodząc miastem pełno ludzi, którzy zaczepiają i zapraszają do klubów, restauracji, ogólnie kraj i miasto bardzo towarzyskie, typowo imprezowe, więc raczej ciężko tam odpocząć, ale jeśli się postara to jest to do zrobienia. Jednak jedzenia hotelowego nie polecam, bynajmniej w hotelu, w którym ja byłam było ono okropne. Arbuz podawany na kolację był mega pyszny, jednak chyba nie pobije naszego 17 kilogramowego arbuza Bartka, którego kupiły dziewczyny ode mnie z pokoju haha. Ostatniego dnia odwiedziliśmy aquapark Action, który okazał się być chyba największą atrakcją. Skorzystałam tam chyba z każdej możliwej atrakcji i żałuję, że nie mogliśmy być tam dłużej. Sam kraj jest świetny, jednak chyba ja zostanę wierna mojej Hiszpanii, co nie zmienia faktu, że Bułgarię Wam polecam i też mi się tam podobało.







szorty - stradivarius

No i na koniec chciałabym pozdrowić cały 6 turnus, z którym naprawdę trudno nie było się nudzić! 

Byliście kiedyś w Bułgarii? Podobają się Wam zdjęcia?

56 komentarzy:

  1. Nie byłam w Bułgarii, ale też zakochałam się w Hiszpanii :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny i ciekawy post :)
    Zapraszam do mnie na KONKURS :) do wygrania dowolny CIUSZEK ze sklepu znu.com:)
    buziaki! <3
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam okazji być w Bułgarii. Piękne zdjęcia ;D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te minionki, to już wszędzie są haha. Nie byłam w Bułgarii, ale z tego co widzę, to jest tam bardzo ładnie :)

    agataosinska9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju,cudowne widoki! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/2015/08/przeglad-sklepu-dresslink.html < - mogłabyś pomóc i poklikać? zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie byłam nigdy w Bułgarii. Piękne zdjęcia. Ale jesteś opalona *.*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia:) Zazdroszczę Ci pobytu w Bułgarii. Mam nadzieję, że kiedyś również odwiedzę ten kraj :D
    szczypta-radosci.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie udało mi się odwiedzić Bułgarii, chociaż mam nadzieję, że za rok może się to zmieni! Zdjęcia ukazują piękno tamtejszego miejsca :)
    Pozdrawiam serdecZnie!:) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym kiedyś tam pojechać...
    Jakie słodziutkie walizki *.*

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne zdjęcia. Byłam w Bułgarii ale lecę znowu 11 września :3

    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. mam takie same spodenki ;) zapraszam do siebie oraz do wspolnej obserwacji www.brenodella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie byłam w Bułgarii, ale słyszę już któryś raz, że ten kraj słynie z głośnych imprez :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny blog piękne spodenki ;) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie byłam w Bułgarii, ale któryś raz już słyszę, że ten kraj słynie z głośnych imprez :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejkuuu Bułgaria- zazdroszczę *.*
    Zdjęcia są cudowne :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne zdjęcia, szkoda, że tak ich mało ;)..
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne zdjęcia :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia i świetny post!

    Obs za Obs ( zacznij-napisz u mnie w kom że obs)

    Zapraszam do siebie :D
    http://fashionandeuforia.blogspot.com/2015/08/xx.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam w tym roku w Bułgarii, ale nie umywa się ona w żadnym stopniu do Hiszpanii, do której planuję znowu pojechać za rok :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie byłam ale zdjęcia wyglądają genialnie ;)

    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie byłam :c ale chcialabym :)
    milka-miilka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie byłam Bułgarii ale zawsze chciałam tam pojechać. Świetne zdjęcia.
    Mam prośbę czy mogłabyś kliknąć w linki w moim poście bardzo mi na tym zależny napisz jak a ja się odwdzięczę.Ola-Mylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  23. ale tam ślicznie
    cierpieniepokrytetatuazem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zdjęcia :)
    Zapraszam -->http://smileduckies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Torba w minionki najlepsza :)

    Zapraszam do mnie! Gwarantuję, że Ci się spodoba. :)
    www.malinowe-ciasto.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne zdjęcia :) Widac że było tam fajnie

    Zapraszam Cię do siebie na konkurs.Do wygrania książka "ABC Mojego Stylu" ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bułgaria jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam ten kraj! Również byłam w Słonecznym Brzegu i jest tam naprawdę świetnie, a to pierwsze zdjęcie idealnie to odzwierciedla :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia, zazdroszczę pobytu w Bułgarii :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. zdjęcia są świetne *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piekne zdjecia! Ja nigdy nie bylam w Bułgarii, ale ostatnio mam sie ochote wybrac :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jeszcze nigdy nie byłam w Bułgarii. ;/
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. jeszcze nigdy nie byłam w Bułgarii ale za rok jadę na obóz ;)
    Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do nas może cos ci się spodoba ;)
    Cherry--on--cake.blogspot.com NOWY POST<--KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę:) Mamy prośbę, czy mogłabyś poklikać u nas w kliki w ostatnim poście? To dla nas bardzo ważne, z góry dziękujemy:) http://fashiongllam.blogspot.com/+może obs za obs

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham podróże i ja także jestem fanką Hiszpanii, którą miałam okazję poznać w te wakacje! Bułgaria oczywiście jest na mojej liście krajów do zwiedzenia!

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniałe zdjęcia! Mam nadzieję, że też kiedyś odwiedzę Bułgarię! *.*
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie byłam jeszcze nigdy w Bułgarii,ale zakochałam się w tych zdjęciach *.*
    Jejku jak tam musi być pięknie !
    MÓJ BLOG <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Zazdroszcze : ) nigdy nie byłam w Bułgarii ._.

    yumimagenta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Planuję wybrać się do Bułgarii w następne wakacje :)
    http://magdakociuba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne zdjecia, do Bułgari w planach mam wybrać się w przyszłe wakacje :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdjęcia piękne..w Bułgarii niestety nie byłam ;(
    Zapraszam do mnie ^^

    Mój blog~KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zdjęcia, jesteś prześliczna! :*
    Genialny blog :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  43. W Bułgarii nigdy nie byłam, ale kraj wydaje się piękny! :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowne zdjęcia, a w szczególności to pierwsze mi się mega podoba! Cieszę się, że Ci się podobało w Bułgarii :*

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. tam jest zdecydowanie przepięknie! :)
    świetne szorty!
    Zapraszam na konkurs! Do wygrania duuużo ciekawych nagród!
    KLIKNIJ TUTAJ ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. chętnie bym wyjechała do Bułgarii :) może niedługo mi się uda :)

    Będzie mi bardzo miło jak wejdziesz na mojego bloga
    http://martienna.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/MartiennBlog?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie miałam pojęcia, że w Bułgarii są takie świetne widoki :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  48. Super zdjęcia i te walizki :) Zazdroszczę twojej podróż :)

    Brzydki Ptak Blog

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Nigdy tam nie byłam..
    Cudowne widoki *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. W Bułgarii nie byłam ;c A widząc twoje zdjęcia jest tam ślicznie ;o Urzekły mnie te walizki w minionki <3
    www.weronikawika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Chciałabym kiedyś zobaczyć to wszystko na własne oczy :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow ! Świetne zdjęcia ! Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥