10 sie 2015

karma always wins

Ale karma zawsze wraca, szczególnie gdy zbyt często śmiało jej się w twarz.

W chwili gdy w czytacie tego posta ja prawdopodobnie wyleguję się na plaży, bądź na leżaku przy basenie w Bułgarii. Tak jak mówiłam, nie zapomniałam o Was i post jest. Zastawialiście się kiedyś nad karmą? Nad tym jaki jest jej sens i na czym to wszystko polega? Ja miałam ostatnio takie chwile nocnych rozmyślań. Mimo, że nasza wiara jakoś karmy nie dopuszcza to jednak można ją zauważyć w naszym życiu bardzo często. Możemy ją wyrazić w naszym polskim powiedzeniu Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie. Karma właśnie taka jest. To co zrobimy źle wobec kogoś wróci do nas, w najmniej spodziewanym dla nas momencie, nawet z kilkukrotnie większą siłą. Jednak dobre czyny również wracają. Tak samo jak w przypadku złych, mogą być o wiele większe niż te które uczyniliśmy. Zatacza ona koło, dobre i złe uczynki powracają do nas, czy tego chcemy czy nie. Także pamiętajmy co czynimy, to zawsze odbije się na naszej przyszłości, bo sami tworzymy ją i jej koło.











kombinezon i kurtka - sinsay, buty - new yorker

A wy wierzycie w karmę?

40 komentarzy:

  1. Po kilku minutach zastanowienia zdałam sobie sprawę, że wierzę w karmę.
    Życzę miłego wyjazdu! :*
    Ładne zdjęcia, pozdrawiam!
    Będzie mi miło jak zajrzysz, kilk! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wierzę w karmę, bo w sumie często do mnie powraca ;)
    świetny kombinezon!
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie wierzę. Staram się czynić dobro :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. W karmę nie wierzę, za duzo złego mnie spotkało a nie wrocilo do tych ludzi, ktorzy to zrobili. Może z czasem uwierzę.
    Fajna stylówka ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie. Nie wiem dlaczego, jakoś wszystko to wydaje mi się absurdalne. Nigdy w życiu nie zdarzyło mi się spotkać coś takiego, doświadczyć tej karmy. Nie wiem czy to źle, ale wiem, że nie zmienię zdania. Może to po prostu dlatego że rzadko robię "złe rzeczy"?

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie wierzę, jakoś jeszcze nie miałem sytuacji by do mnie wrociła, haha.:)
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. AAA I am in love with your jumpsuit! you look stunning! thanks for sharing. Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie i zwięźle piszesz :)
    wierze w istnienie karmy, a w zasadzie w to, że złe uczynki do nas wracają.. rzeczywiście da się to zauważyć w codziennym życiu
    pozdrawiam :*
    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo często powtarzam "Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie" i staram się nie krzywdzić innych.
    Miłego wypoczynku :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  10. Wierzę, że wszystko co zrobimy złego lub dobrego, po jakimś czasie do nas wróci :) Piękne zdjęcia! :)

    pozdrawiam,
    ANN--BLOG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja równiez wierzę w karmę.. To co napisałaś jest bardzo mądre :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wierzę! Zapraszam do siebie, odwdzięczę się zostawionym śladem :)
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. karma w moim życiu jest już od długiego czasu przemyśleniem i jak najbardziej w nią wierzę. Niektórych zdarzeń nie da sie inaczej opisać niż karma.

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog,obserwacja za obserwacje?
    zapraszam http://agatabasiak.blogspot.com/ xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba coś musi być w tej karmie :)
    Śliczne zdjęcia!


    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wierzę w karmę :)
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja kompletnie nie wierzę w karmę uważam, że nie ma takiego czegoś :/ to trochę bez sensu moim zdaniem :)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesujący blog ;)
    My dopiero zaczynamy, super by było jak byś zajrzała.

    https://nowaksisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja wierzę w nią, świetny kombinezon ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie wierzę w karmę,może dlatego że nigdy w życiu jej nie doświadczyłam :)

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja w sumie nie wiem czy wierzę w karmę. Jeszcze nigdy jej nie doświadczyłam. Muszę się nad tym poważnie zastanowić. :)) Bardzo ładny kombinezon ♥


    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Również wierzę.. ;)
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  23. W Karmę nie wierzę, ale wierzę, że dobro powraca :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawde swietny bloggggg i cudne zdjecia ja zapraszam do mnie dopiero zaczynam mam nadzieje ze sie spodoba by-juliaaa.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie wierzę absolutnie w karmę :) Świetny desing bloga :)
    Zapraszam do mnie! Nowy post z pierwszą sesją nowym sprzętem :)
    efffie.bloogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. oczywiście że wierzę w karmę! świetny wygląd bloga i zdjęcia :))
    zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie na richesonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ja średnio wierzę w karmę, nie zawsze się ona sprawdza ;)
    poklikałabyś u mnie w linki? odwdzięczę się w miarę możliwości :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. nie jestem raczej przesądna :D
    zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładne zdjęcia i świetnie napisany post, fajnie się czyta :)
    zapraszam do mnie, nowy start, nowy post -->
    agnieszka--agnieszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja nie wierzę w karmę, wierzę za to w Boga i tu jest prawie taka sama zasada.. dlatego staram się na każde zło odpowiadać dobrem, bo wierzę, że to pociągnie za sobą jeszcze większe dobro ;)
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wierze w nią za bardzo :/ ale post świetny ja natomiast jestem w Chorwacji :)
    Obserwuje

    Jeśli tobie spodoba się mój blog to zaobserwuj :)
    milka-miilka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Również wierzę w karmę jeżeli czynimy dobro to zawsze do nas wraca:) http://themessofbookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj wierzę w karmę i nie zadzieram z nią :D

    Całuję,
    www.FashionCarolinna.com

    OdpowiedzUsuń
  34. super wyglądasz :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wydaje mi się, że wierzę. Ślicznie wyglądasz.
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥