22 sie 2016

review: banggood & bornprettystore


Hej wam! W ostatnim czasie odezwały się do mnie dwa sklepy z propozycją współpracy. Po obejrzeniu asortymentu obydwu, zdecydowałam się na małe zamówienia. Paczki przyszły do mnie dosyć szybko, a o samych produktach, które zamówiłam możecie przeczytać poniżej. 




pomadki - klik, zegarek - klik

Zacznijmy od Banggood. Na tej stronie asortyment jest naprawdę szeroki. Znajdziecie tutaj kosmetyki, ubrania, dodatki, ale zarówno akcesoria do kuchni, czy elektronikę. Ja zdecydowałam się na zegarek oraz dwie matowe pomadki. Zegarek jest naprawdę świetnie wykonany. Wygląda tak jak na zdjęciach na stronie. Ma szeroką bransoletę, przez co trochę lata mi po ręce, ale nie przeszkadza mi to, wręcz przeciwnie ma to swój urok. Przejdźmy do pomadek. Szczerze powiem, trochę bałam się ich zamawiania. Obawiałam się, że będą one nietrwały, kolor całkowicie nie takie jak na stronie, ale moje obawy nie okazały się prawdziwe. Pomadki mają piękne kolory, dokładnie takie jakich oczekiwałam. Do tego są bardzo trwałe, zmycie ich wodą raczej możliwe nie jest. Trzeba użyć produktu do demakijażu. Mogę powiedzieć, że z zamówienia jestem bardzo zadowolona i jeśli jeszcze kiedyś będę mieć okazje zamówienia czegoś, to się zgodzę :)




pędzel duży - klik, pędzel mały - klik, bransoletka - klik, choker - klik

Co do BornPrettyStore, było to już moje kolejne zamówienie z tej strony i podobnie, tak jak wcześniej, nie zawiodłam się. Tym razem zdecydowałam się na zamówienie dwóch pędzli. Jeden większy do konturowania, oraz mniejszy do brwi. Oba są naprawdę dobrze wykonane. Nie miałam okazji wykonywać jeszcze nimi makijażu, ale myślę, że sprawdzą się świetnie w swojej roli. Zamówiłam również bransoletkę, którą podarowałam mamie, gdyż uwielbia ona srebrną biżuterię i przypadła jej do gustu. Bałam się, że nie będzie dała się założyć na rękę, ale jest ona równie szeroka jak zegarek i też lata po ręce. Ostatnią rzeczą był rzemyk/choker czy jakkolwiek inaczej jest to nazwane. Długo mi się podobał właśnie taki mały dodatek, który sprawi, że będziemy wyglądać oryginalnie i dlatego zdecydowałam się go zamówić. Z zamówienia również jestem zadowolona, bo rzeczy są świetne.

Słyszeliście o tych sklepach? Podobają Wam się rzeczy?

7 komentarzy:

  1. nie słyszałam o tych sklepach ale byłam popatrzeć produkty i mają naprawde ciekawe ;*
    a z Twoim wybranych rzeczy podobają mi się pędzle i pomadki ;)

    Pozdrawiam !
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/08/pink-fashion-spodniczka-selfieroom.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zegarek <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. choker super, jeżeli chodzi o zegarki to lubię w nie dobrze zainwestować ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się pomadki, mają prześliczne kolory!

    link do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zegarek-genialny :) zapraszam <3
    floverxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka!
    Super blog!

    Zapraszam do siebie na bloga :)
    Piszę trochę o sobie, swoim życiu, studiach, zainteresowaniach jak i umieszczam ciekawe zdjęcia.
    Ostatnie notki dotyczą mojej pracy i studiów oraz "Quillingu".
    Poproszę o opinię czy komentarz! :)

    -> http://drobnostek-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥