17 wrz 2016

instabook


Wiele razy widziałam go u innych. Chciałam go mieć, no i mam. Nadarzyła się okazja na to, abym i ja miała swojego Instabooka. Nie zastanawiałam się długo, gdy dostałam maila z informacją, że mogę go mieć. Od razu się zgodziłam! Projektowanie mi zajęło kilka dni, bo nie mogłam się zdecydować jak ułożyć zdjęcia, ale wreszcie wszystko mi wyszło i zamówiłam. Przyszedł on do mnie bardzo szybko, a zdjęcia w jakości są świetne, mimo, że są drukowane. Muszę Wam powiedzieć, że jest to świetny prezent na Dzień Chłopaka. Dzięki temu możecie swojemu ukochanemu czy przyjacielowi podarować wasze wspólne zdjęcia na papierze. Nie muszą być to tylko zdjęcia z Instagrama. Z łatwością dodacie tam zdjęcia z komputera czy Facebooka. Myślę, że każdemu spodoba się taki spersonalizowany prezent. Tymczasem parę zdjęć mojego Instabooka. Potraktowałam go trochę jako album wspomnień wakacyjnych. Znalazł się w nim również jeden wyjazd, o którym jeszcze nie było mowy na blogu, ale krótką relację z niego zobaczycie za tydzień :)







Swój własny Instabook, lub taki na prezent możecie zamawiać na stronie INSTABOOK.PL, a z kodem baranowska, macie na niego 15% zniżki, do końca roku! 

Podoba Wam się taki pomysł na gromadzenie zdjęć w taki sposób?

9 komentarzy:

  1. Instabooki są przepiękne! Zawsze chciałam mieć swój, idealnie nadają się na prezent i chętnie bym taki od kogoś dostała :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również Instabooki bardzo przypadły do gustu. Mimo, że niestety nie miałam okazji jeszcze takiego stworzyć to jestem pewna, że prędzej czy później skuszę się na zakup :)

    Zapraszam do mnie
    https://nataliakrawczyk.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam swojego, uwielbiam instabooki <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi sie taki instabook jednak mysle , ze zamówię go sobie na jakas okazje specjalna :)!


    Zapraszam na moj blog, będzie mi bardzo miło jak poklikasz w linki w nowym poście :)
    Www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam ten instabook i jest świetny ♥ super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba wlasnie podsunelas mi drugi pomysl na prezent dla chlopaka. Dziekuje zatem! I jeszcze ta znizka, ale mam szczescie ze do Ciebie trafilam, haha ;) super sprawa! Sobie tez taka zalatwie lub zamowie na moje wspomnienia z rodzicami. Buziaki!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentuje, wykorzystam jako prezent na Mikołajki i Gwiazdkę!

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Instabooki zawsze wydają mi się niesamowitą inspiracja, bardzo chciałabym mieć swój, ale chyba prędzej podaruję go w prezencie, bo jak napisałaś może to być niezły pomysł na podarunek, dziękuję więc za pomysł, na który chyba bym nie wpadła.
    Te niektóre strony na zdjęciach wydają się takie lekkie, piękne i przede wszystkim pełne wspomnień *-*

    doleczek-szczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥